Vakantiehuis

John
22-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn hier in september met z'n 2-en 3 nachten geweest. We hadden eigenlijk geboekt voor een 4-persoonshuisje, maar omdat er niemand anders op het parkje was, kregen we een 6-persoons huisje, met twee slaapkamers en eigen douche en toilet. Het huisje is prima ingericht. Eettafel, zitgedeelte, televisie, keuken met koel-vriescombinatie. Een oven en 3 elektrischekookplaten. En uiteraard voor 6 personen servies en dergelijke. Er is een voordelige supermarkt 'naast de deur' [100 meter] Het huisje heeft een veranda met uitzicht op de bergen en de supermarkt.. En je loopt zo de hangbrug over naar de overkant van het riviertje waar je ook korte wandelingen kunt maken. In Hemsedal zit bij de supermarkt SPAR een echte Nederlandse warme bakker sinds 2,5 jaar die heerlijk gebak en vers brood heeft.Genoeg wandelmogelijkheden in de omgeving. Mooie panoramaweg start direct aan de overzijde van de weg. We hebben een leuke tijd gehad op een romantisch plekje!

Gereisd Met partner in september 2013

Wat een oude vervallen bende.

Gerben
5-8-2011

Na heel wat kampeer hutten in noorwegen gehad te hebben waren we aangekomen aan deze hut, dit sloeg echt alles. een 4 Persoons hut, ruimte opzicht groot genoeg, alleen hoe we het aan troffen overtrof alles. Na aankomst bleek de koelkast uit te staan met een dikke laag schimmel erin. De Kussens op de banken zaten vol brandplekken, matras op bed was ook niet echt schoon. (ik zou mijn hond er nog niet op laten slapen) De toiletten en douches waren ook niet om aan te zien. (stinken, pleisters op de grond in de douche, toiletten ranzig) Na 5 minuten besloten om de sleutel terug in de brievenbus van het hotel te gooien, en met gillende banden weg te rijden. Gelukkig zijn er in noorwegen genoeg cabins te vinden langs de weg.

Dus ik weet niet waar de goed

Gereisd Met partner in juli 2011

Romantisch plekje!

Martijn
8-9-2010

We zijn hier in augustus met z'n 2-en een weekje naar toe geweest. We hadden eigenlijk geboekt voor een 4-persoonshuisje, maar omdat t zo rustig was kregen we een 6-persoons huisje, met twee slaapkamers en eigen douche en toilet [met vloerverwarming!] Het huisje is prima ingericht. Eettafel, zitgedeelte, televisie, keuken met koel-vriescombinatie. Een oven en 3 kookplaten. En uiteraard voor 6 personen servies en dergelijke. Er is een voordelige supermarkt 'naast de deur' [100 meter] Het huisje heeft een gezellige veranda langs twee zijden waar je heerlijk in de zon kan zitten. Uitzicht is fantastisch! En je loopt zo de hangbrug over naar de overkant van het riviertje waar je heerlijk op de rotsen in de zon kan zitten. Je zit ook bijna naast de doorgaande weg, op 5 minuten van Hemsedal en 20 minuten van Gol. Genoeg wandelmogelijkheden in de omgeving. We hebben een superleuke week gehad op een romantisch plekje! Enige minpuntje: geen 2-persoonsbed. Oplossing: matrassen op de grond

Gereisd Met partner in augustus 2010

2008

Geweldig appartement

F. Klopstra
13-11-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij waren hier in september, dus buiten het "wintersport" gebeuren. Desondanks was ons verblijf in het park fanastisch. Uitstekende wandelmogelijkheden en o.a. uitstapjes met de auto naar Flam voor het treintje naar Myrdal en Borgsund (staafkerk). Vanuit Hemsedal rijdt je naar Laerdal en neemt dan de weg over de Auerlandsveien. Werkelijk een uniek gebeuren.

Gereisd Met vrienden in november 2008

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fossheim Hytter in Hemsedal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fossheim Hytter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.