Sorteren

Reviews over Hemsedal

geweldige locatie

Paul
    1-9-2017

wij hebben de vakantie doorgebracht in een nieuw appartement ( Skarsnutten panorama ) ondergebracht in een gebouw met 8 appartmenten met uitzicht op het dal. Het appartement was van alle gemakken voorzien, vaatwasser, oven, koffiezetapparaat, waterkoker, keramisch kookplaat en koelkast met diepvries. verder was het appartement voorzien van 3 slaapkamers, 1 met een 2persoons bed, en 2 slaapkamers met een stapelbed waarvan 1 met een breed onderbed.

Mooie lokatie in skigebied. Gezellig appartement!

Ellen
    30-8-2017

Houd je van wandelen, van de natuur of ben je hier tijdens het skiseizoen, dan is dit een prachtige uitvalsbasis voor je vakantie. Je zit echt óp de berg. Appartement was compleet. Wij hadden een 4-kamer appartement met open haard en sauna. Terras op de zon.

Geweldig huis met een heerlijk rustig uitzicht

Geweldig huis
    25-8-2017

Fijn groot huis, alles in de keuken aanwezig en heel zuiver.

Een badkamer met sauna, heerlijk als het iets kouder is.

Mooie omgeving om te wandelen, genoeg winkels in de buurt.

Mooi zeer ruim huis.

nomen66
    16-8-2017

Huizen zijn super groot verschillen wel van inrichting. Wij hadden nummer 50, dat was van dit groepje huizen de meest hoog gelegen en direct aan de piste. Nu waren we er in de zomer. Uitzicht vanuit de woonkamer en balkon was indrukwekkend. Voor kleinere kinderen is er niet zo veel te beleven. Dammetjes bouwen in de beek voor het huis. en bij slecht weer verstoppertje in het huis. We waren met 4 personen maar het huis had 14 bedden, 3 badkamers en 5 slaapkamers. Dit huis was gezellig ingericht. Van alle gemakken voorzien. Mooie omgeving om er op uit te trekken, wandelen en veel zien. Wat ons betreft aanrader. Geen Wifi in het huis. Wel beneden bij de receptie maar daar loop je niet zo naar toe. Park ligt aan een tolweg maar daar krijg je een badge voor. Rij de tolweg helemaal af, zeker de moeite waard. Wel onverhard, gravel.

geweldig voor herhaling vatbaar

Ben
    10-3-2017

geweldige huisjes met alles er op en eraan midden in de bossen heerlijk rustig

Hemsedal scoort een 8,2 uit 10, op basis van 51 reviews