Hotel Vestlia Resort

Mariska,
18-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wát een fantastisch hotel is dit. Zo sfeervol en ruim in opzet. De entree is helemaal van hout, het personeel is heel vriendelijk en spreekt goed engels. We hadden een kamer in de hotelwing. Kamer is wel ´donker van inrichting´ maar daardoor juist gezellig. Prima bedden. Eten en drinken is niet goedkoop, maar dat weet je als je naar Noorwegen gaat. Vanuit het hotel kun je zo naar de skilift lopen en de skibus voor het andere skigebied stopt gewoon voor de deur. Skien in Geilo is super. En we hadden geluk met mooi weer. Ik zou er zó nog een keer naar toe gaan.

Gereisd met partner in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Ada Janssen,
5-8-2017

Alleen al de lobby is overweldigend. De inrichting getuigd van goede smaak en is zeer sfeervol. De kamer was groot, schoon en mooi compleet ingericht. In het dorp zag ik nog iets van Vestlia, misschien dat de vorige schrijver daar zat. Over het hotel niets dan lof!

Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer

francois.dirk@skynet.be
14-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Enorme negatieve ervaringen met Vestlia Resort. Kamer, service, hygiene, eten, onderhoud gebouwen zijn beneden alle peil Dit hotel is een doorreis hotel, gericht op Aziaten. Ook de locatie kon ons niet echt bekoren. Wel "meer" in de buurt waar men een mooie wandeling kan maken. Dit hotel is ten allen prijze te vermijden want voldoet niet aan de elementaire eisen van de hedendaagse reiziger.

Gereisd met vrienden in juli 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Vestlia Resort voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vestlia Resort in Geilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vestlia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.