Vakantiehuis Solli Hytter

Vakantiehuis Info

1 review over Vakantiehuis Solli Hytter in het Nederlands

• 6Martin_Wieland30-08-2010

Eenvoudige bungalow

Hier in 2005 een bungalow gehuurd. Deze liggen op ruime afstand van elkaar in een bos, net buiten het centrum van Geilo. Er zijn verder geen voorzieningen, zelfs geen receptie. De sleutel moesten we ophalen bij het VVV-kantoor in het centrum. De bugalow zelf voldeed redelijk. Lekker ruim, redelijk ingericht, grote keuken. Verwarming d.m.v. een houtkachel, maar je moet zelf voor hout zorgen. Geen terras of tuin, wel tuinmeubelen die je tussen de bomen kunt zetten. Geilo zelf vind ik niet erg interessant: veel te veel op (ski-)toerisme ingesteld. In de omgeving is wel veel te doen: paardrijden, mountainbiking, veel wandelpaden, met de trein naar Flam.

7Inrichting
      6Prijs/kwaliteit