Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Solli Hytter in het Nederlands

Eenvoudige bungalow

Martin_Wieland
30-8-2010

Hier in 2005 een bungalow gehuurd. Deze liggen op ruime afstand van elkaar in een bos, net buiten het centrum van Geilo. Er zijn verder geen voorzieningen, zelfs geen receptie. De sleutel moesten we ophalen bij het VVV-kantoor in het centrum. De bugalow zelf voldeed redelijk. Lekker ruim, redelijk ingericht, grote keuken. Verwarming d.m.v. een houtkachel, maar je moet zelf voor hout zorgen. Geen terras of tuin, wel tuinmeubelen die je tussen de bomen kunt zetten. Geilo zelf vind ik niet erg interessant: veel te veel op (ski-)toerisme ingesteld. In de omgeving is wel veel te doen: paardrijden, mountainbiking, veel wandelpaden, met de trein naar Flam.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2005

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Solli Hytter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Solli Hytter in Geilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Solli Hytter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.