Géén boekingskosten

Appartement info

14 Reviews over Havsdalsgrenda

• 6Rosalie21-12-2019

Kan nog beter

We moesten door de parkeergarage heen naar ons appartement. Bij aankomst in het appartement wilden we even lekker uitrusten op bed. Deze waren helaas nog niet opgemaakt. We kregen hoezen voor de matrassen die veels te klein waren. Het huisje was verder best schattig ingericht. Knusse openhaard erbij. Wel beperkte ruimte voor een gezelschap van 5 personen. Het serviesgoed in de keuken was incompleet, het bestek ook; best onhandig. Ons appartement lag iets verder van de piste, wat betekende dat wij over een erg glad ijspad heen moesten lopen. Dit is vrij onhandig, omdat we onze skies hier ook uit moesten doen. Het hotel had wel een erg fijn zwembadje en een stoombad en sauna. Dit was erg lekker na een dagje skiën.

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 9Mirjam14-08-2018

Prachtig appartement!

Wij waren hier in de zomermaanden, de omgeving is ook dan erg mooi. Het is een prachtig appartement, gezellig ingericht, goed uitgeruste keuken. Een bovenverdieping met drie slaapkamers. Eigen parkeerplaats in de garage beneden. De bedden waren van mindere kwaliteit dan de rest van de meubels. Helaas konden we niet buiten zitten. De koeien en schapen liepen om het appartement heen, erg gezellig.

• 9Evi06-08-2018

Prima uitvalsbasis, mooi uitzicht

Prachtig appartement. Voorzien van alle gemakken, inclusief een eigen wasmachine. Wij hadden een balkon. Ligging is mooi qua uitzicht, maar in de zomer krijg je sterk een verlaten-skigebied-gevoel. Voor de kinderen is er geen speelplek of zo op of rond de appartementen. Wel een leuk zwembad met sauna en mooie fitnessruimte. In 6-8 minuten rijden ben je in Geilo. Als uitvalspunt voor activiteiten is het een prima accommodatie. Goede, snelle wifi.

• 8Familie van der Poort04-08-2016

Klein wintersportpark met mooie appartementen

We zijn 4 dagen in Geilo op Havsdalsgrenda geweest. Het park is erg op wintersport gericht en een beetje kaal. Meteen aan de piste, mooi gelegen. Mooie accommodatie, modern, verzorgd, wat klein, maar zeker de moeite waard. Fijn dat er een binnen zwembad is en vriendelijk personeel bij de receptie. Ook voldoende toeristische informatie aanwezig.. Zelfs op Nederlanders gericht, die je hier zeker tegen zult komen. We zijn via de loipe naar beneden gegaan naar het dorp, hebben het Sommerpark bezocht met onze jongens van 12 en 14 (via kabelbaan heb je prachtig uitzicht) en zijn naar Prestholtseter gegaan om de wandeling naar de top te maken. Pittige klim. Voor ons was het goed om daarna weer verder te trekken gezien het regenachtige weer. We hadden op de heenreis de Hardangervidda en Hardangerfjord al gezien en ook Flam (wat van hieruit goed te doen is), hadden we reeds bezocht. Je kunt hier daarnaast ook nog volop wandelen op de uitgestrekte vlaktes of rond het meer.

• 7martinus02-08-2016

Prima onderkomen als je op de piste wil zitten

Wij waren hier in de zomer en dan zit je midden op de pistes niet optimaal. Appartementen zijn best prima, zelfs met sauna. Die zat wel naast de wc en douche. Bedden zeer slecht, 4 volwassen allemaal last van de rug, ze hangen door. Zwembad is leuk, wel klein voor zo'n groot complex. Verder is er niks te doen, altijd met de auto naar beneden. Kortom: gericht op de winter, in de zomer niet geweldig.

• 10Rolf Akker01-08-2016

Heerlijk appartement op prachtige locatie

De gastvrijheid van het personeel. Heerlijk dat er een Nederlandse beheerder aanwezig is. Hij weet als geen ander waar je voor komt en wat je nodig hebt voor een leuke vakantie in dit gebied. Geen vraag bleek teveel. Van pleister plakken tot toeristische adviezen, het bleek allemaal mogelijk. Het appartement kent een eigen parkeergarage, met een eigen opgang naar het appartement. De prachtige locatie, hoog in de bergen van Geilo maken het plaatje helemaal perfect. Ik kan me voorstellen dat het hier in de winter ook verschrikkelijk mooi moet zijn. De skipiste ligt letterlijk 100 meter van de ingang van ons appartement. We zijn een paar dagen hier geweest en het vakantie gevoel is compleet!!!

Het enige dat we hebben gemist is een theepot in het appartement ;-)

• 9Nicole16-01-2016

Super

Voor ons eerste keer skien in Noorwegen. Super appartement gelegen direct aan de piste. Pistes goed verzorgd en heerlijk rustig. Apres ski is er heel weinig, maar heerlijke restaurants en mooi appartement met zelfs een eigen sauna maken dit tot een geweldige ervaring. Even weg van alle drukte optimaal genieten van de winter!

• 9Annet23-08-2015

Luxe appartement

Het appartement was ruim en luxe. We hadden 3 verdiepingen. De oven in de keuken veel gebruikt. Helaas een appartement op de bovenste rij, uitzicht waren andere appartementen. In de omgeving is genoeg te doen maar een week was lang genoeg. De kinderen (12 en 14 jaar) hebben elke dag gezwommen. Helaas geen voetbalveldje op het park maar toch een aantal keer gevoetbald in het dorp bij een voetbalkooi (de berg af en eigenlijk alleen de weg oversteken). De receptiemedewerkers waren allen erg vriendelijk. Een auto was wel erg fijn om de boodschappen in het dorp te halen (3 km. dalen).

• 8Ligging t.o.v. pistes
  • 10H.29-07-2015

Mooi appartement, prachtige omgeving

We hadden mooi appartement op voorste rij met geweldig uitzicht. Gratis gebruik WiFi in het appartement. Alles was modern en netjes. Nederlandse receptiemedewerker Stefan erg aardig en kan je veel vertellen over de omgeving. Geilo ligt ongeveer 2,5 km naar beneden de berg af. Gratis gebruik zwembad, sauna, stoombad. Tips om te wandelen of met auto: Prestholt ('achter' de skipiste de weg op, nog ongeveer 8 km); Tuva (weg naar turisthytter), weg nr 40 naar Kongsberg, na +/- 10 km rechts af borden volgen; dorpje Eidfjord aan de Eidfjord, 2x per week komt daar de Holland America-lijn om aan te meren, prachtige route er naar toe, is ongeveer 80 km rijden.

• 8Thea17-08-2014

Mooi appartement

Ontvangst prima. Auto staat in garage. App. 2 verdiepingen. Licht kleuren. Slaapkamers wel klein, over elkaar heen om je bed uit te kunnen. Stoelen en bank van mindere kwaliteit voor zo'n mooi app. Klein zwembad. Geen winkels in directe omgeving. Geilo zelf 2 supermarkten en een aantal winkels echt gericht op wintersport.

Appartement Havsdalsgrenda info