Vakantiehuis Geilolia Hyttetun

Kleine hotelsWeer vandaag-7°-12°
Vakantiehuis Geilolia Hyttetun
8,4

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Geilolia Hyttetun voor je op een rij gezet:

Laatste review

super plek

Vroukje de Lang,
9-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

De accommodaties in dit park zijn ruim ,schoon en gezellig ingericht . Vlakbij de pistes en op loopafstand van het gezellige stadje Geilo ..ook in de zomer een aanrader

23 reviews over Vakantiehuis Geilolia Hyttetun in het Nederlands

super plek

Vroukje de Lang,
9-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi en goed verzorgd park

Wilma
16-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi gelegen houten huisjes met een authentieke Noorse inrichting. Wij zaten in een geschakeld huisje. Je hoorde de buren wel, maar erg storend was het niet.

Het huisje is verder zeer compleet en van alle gemakken voorzien, er is zelfs een sauna. Een receptie is er niet, in- en uitchecken doe je bij de accomodatiebalie in de touristinfo in Geilo.

In de winter loop je zo vanuit je huisje naar de piste. In de zomer kun je downhill mountainbiken op dezelfde berghelling, of klimmen in het touwparcours.

Het centrum van Geilo is ca 15 min. lopen. Hier vind je een goed gesorteerde supermarkt en diverse eetgelegenheden.

De omgeving leent zich erg goed voor het maken van (berg)wandelingen. Loop bijv. via het sherpapad naar de Prestholtkarvet, vanwaar je een adembenemend uitzicht heb, of ga naar de Hardangervidda.

Hou er wel rekening mee dat Geilo vrij hoog ligt, ook 's zomers kan het er fris zijn.

Geweldig

Aukje
14-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de 15 de keer in Noorwegen waarvan de laatste vier jaar in dit mooie park. Grote woning gelegen onder de piste. De woning is super schoon en gezellig. Wandelingen zijn er vanaf Geilo zelf en een uurtje rijden. Geilo is een leuke plaats waar je gewoon alles hebt wat je nodig zal hebben, supermarkten, sportwinkels drogisten restaurants en vele ander winkels. In een woord nummer 5 komt er aan ;-)

Prachtig ruim huis

Diane van Buren
26-8-2013

Met zijn zessen (waarvan 2 kinderen) verbleven wij 1 week in Geilolia Hyttetun. We hadden een type B woning geboekt. Wij hadden nl 4 slaapkamers met in totaal 12 bedden! Alle kamers waren zeer ruim, huis was schoon, wij vonden het heel erg mooi. Veel ruimte ook rondom de woning.

Wasserette is niet op het park zelf aanwezig, hiervoor moet je naar het appartementengebouw dat in het centrum van Geilo ligt (2 km). Maakt niet uit, maar wel handig om te weten. Vraag wel even om een sleutel bij de receptie anders kom je het gebouw niet in.

Voor kinderen is er een klimrek op het naastgelegen sommerpark, vanuit het huis heb je geen zicht op deze speeltuin.

Er is veel te doen in de omgeving, wij hebben genoten.

Mooi groot huisje

j van der zijde
3-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi huisje alleen wij keken op het parkeer terrein uit huis nr. 3 dat was jammer/

vriendelijke receptie in het huisje alles aan wezig zelfs een mooi sauna .

hebben veel gewandeld 1 km van geilo

Prachtige, luxe vakantiehuizen

John
15-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super accomodatie. Schitterende huizen voorzien van alle gemakken (luxe). Zeer komplete keuken met vaatwasser, zeer ruime woning, grote hoekbank, open haard (inclusief de 1e 3 zakken hout), TV, draadloos internet, verwarmde gang zodat in de winter je ski spullen kunnen drogen. Diverse slaapkamers, beneden en boven. Huizen zijn 2 onder 1 kap, je hoort de buren wel. Je hebt een grote veranda met eethoek en een groot stuk gras (tuin). De huizen liggen onderaan de piste, je loopt hier binnen 1 tot 5 minuten naartoe (afhankelijk waar je huis op het terrein zit). Grote speeltuin voor (iets oudere) kinderen, restaurant met kinderopvang onderaan de lift. In Geilo heb je diverse supermarkten, winkels en een grote VVV. Met de auto heb je ook van alles te zien/doen, zoals Hardangervidda, fjorden, Flamsbanen, dierenpark (aanrader, zeker met kinderen) met dieren die voorkomen in Noorwegen. Accomodatie is van harte aan te bevelen, let wel op dat het in Geilo al vanaf eind augustus fris kan worden.

Uitstekend!

Mariska de Pater
21-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij waren hier in juli 2010. Wij hebben het hier heerlijk gehad.

Het zijn zeer mooie huisjes en de ligging is perfect. Aan de pistes.

In de zomer is er erg veel te doen. Voor jonge kinderen is er zelfs een speeltuin met luchtkussen en hightree-parcour (tegen betaling).

Op loopafstand van het centrum.

Alle huisjes hebben een grasveld voor/naast de deur. Terras is niet omheind dus wel gevaar dat kleine kindertjes 50 cm naar beneden kunnen vallen. Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug!

Fantastisch huis

fam. Gutter
7-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

De laatste accomodatie van onze rondreis, wat een heerlijke afsluiter, met recht het allermooiste huis van de hele reis, wat een ruimte, mooie grote kamers en een heerlijk grote veranda met alles gras eromheen, waar de kinderen lekker kunnen spelen, de omgeving is ook erg mooi, je zit 20 min. lopen van het centrum waar echt alles te krijgen is, ook genoeg restaurantjes en barretjes.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Heerlijk appartement

Claudine
1-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

In de folder zag alles er wat oubollig uit, maar dat viel reuze mee.

Prima kamer met grote TV, dvd en stereo-installatie.

Vloerverwarming in de badkamer.

Slaapkamer met prima 4-persoons stapelbed.

Er was ook nog een slaapbank in de woonkamer.

Voor 6 personen wat krap maar met twee volwassenen en 2 kinderen prima te doen!

Elke dag werd er vers (af)gebakken brood naar onze kamer gebracht.

Bus naar skipistes en valk bij het dorp.

Ski's en schoenen kun je bij de verhuur laten staan.

Een aanrader!

• Ligging t.o.v. pistes8

Prima park met mooie en nette huizen. Wij hadden een 10-persoonshuis met 6 personen (waarvan 2 kinderen, 4 en 6 jaar). Begane grond 2 slaapkamers, waarvan 1 met 2 stapelbedden; 2 badkamers waarvan 1 met sauna. Grote open keuken met koel/vriezer en vaatwasser. Woonkamer met tv, open haard en wifi. Boven nog 2 2-persoons slaapkamers, direct onder het schuin aflopende dak. Buiten huithok en skihok. Huisje ziet er erg verzorgd uit!

Op minder dan 5 minuten lopen zijn de skiliften, skischool en skiverhuur. Huurmateriaal is erg goed. Een paar pistes zijn bijna 24 uur/dag verlicht. Kinderen die moeten leren skieën kunnen hier prima uit de voeten.

Kleine supermarkt op ongeveer 15 minuten loopafstand; in principe kun je hier alles kopen wat in Nederland ook in een normale supermarkt te koop is.

Aanrader!

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Geilolia Hyttetun in Geilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Geilolia Hyttetun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.