8,6

20 reviews over Hotel Dr.Holms in het Nederlands

meer van verwacht

Kristel Koeks
27-8-2016

hotel viel mee; kan wel opknapbeurt gebruiken, hier waren ze wel al aan begonnen; fijn zwembad met sauna; ontbijtbuffet was OK, maar avondbuffet viel tegen, 2 dagen na mekaar juist hetzelfde, precies opgewarmd van de vorige dag

Gereisd met partner in juli 2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Dr. Holms is een tamelijk groot hotel, waarschijnlijk het grootste gebouw in de kleine gemeente Geilo. Het ligt centraal, dicht bij de befaamde spoorlijn Oslo-Bergen, met rondom skigebieden. In de zomer zijn er fantastische wandelmogelijkheden op het Hardanger hoogplateu. De kamer, met uitzicht op het dal, was ruim met een grote badkamer met lekker verwarmde vloer. In de zomer kan het er erg warm worden als de zon de ganse dag binnenschijnt. De wifi-internetverbinding is gratis en werkt prima. Het restaurant is een beetje gedateerd en kan een opknapbeurt best gebruiken. Het eten in buffetvorm was gewoon goed, maar volgens andere gasten, met weinig afwisseling. De service was beleefd en correct. Voor de deur zijn slechts enkele parkeerplaatsen. 100 meter verder is wel ruime parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch hotel

Kallaanka
21-9-2014

Door ongeval met de auto hier terecht gekomen. Werden fantastisch opgevangen door de receptie met vooral veel aandacht voor de kinderen. Hebben in het hotel genoten van het ontbijtbuffet, dinerbuffet en de spa/zwembad voorzieningen. De omgeving is één groot outdoorparadijs. Mooie familiekamer, inclusief badjassen en slippers.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

Mooiste hotel van Geilo

Larissa
4-4-2013

Van buiten zeer indrukwekkend en van binnen zeer groot .Ruime kamers, net en fijne bedden. Zeer luxe om op het buiten terras nog even te kunnen bubbelen in het bubbelbad

Gereisd met vrienden in januari 2006

groot maar sfeerloos hotel

ndompeling
21-8-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel was erg groot. De weg door het hotel is een zoekplaatje. Het eten was niet erg smaakvol. Er was wel veel keuze bij voor- en nagercht, maar het hoofdgerecht was beperkt.. De kamers waren ruim, maar erg benauwd (zonder airco en er kon een raam slecht een klein kiertje open)

Gereisd met partner in augustus 2012

Oase van rust met prachtige ligging

Esther
21-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vanuit het hotel heb je een prachtig uitzicht op het skigebied van Geilo wat tevens een prachting uitgangspunt is om de Hardanggervida te ontdekken. Fietsen of wandelen je zult je geen moment vervelen.

De kamers zijn ruim en voorzien van alles wat men nodig heeft. Zeer goed ontbijt en diner en personeel zeer vriendelijk en correct. WIFI gratis.

Gereisd met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk hotel

fi
6-8-2011

luxe hotel met veel aangename zitplekken en salons, mooie grote, rustige kamers, heerlijk avond en of morgend buffet, busreizigers zitten in grotere ruimtes zodat men als individu toch rustig eten kan, heerlijk mooi zwembad. Geilo is wel een bouwwerf, doch de omgeving loont de moeite om te verkennen

Gereisd met partner in juli 2011

Goed eten goede kamers vriendelijk personeel

Richard Haverkamp
22-8-2010

Reis geboekt via de oad. Dit was onze eerste reis met een gezelschap. Het was een prachtige reis. Hotel was goed, eten was perfect en het personeel deed hun uitertste best om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. De begeleiding van onze chauffeur/reisleider was uitmuntend. Een ervaren chauffeur die het land en de gewoontes kennen. Ron bedankt voor een hele fijne vakantie. Echt een aanrader om zorgeloos op vakantie te gaan. (Richard en Annette

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Mooi en leuk hotel.

R.Duit
13-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel mooi en gezellig hotel,eten in overvloed,veel keus tussen vis en vlees. Kamers netjes en ruim voldoende,een aanrader.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Aanrader

S. Vanhauten-Linders
14-3-2010

Mooi, goed onderhouden, hotel. We hadden een kamer in het oude gedeelte: klein, maar compleet, wij vonden het prachtig. Zeer goede en persoonlijke service. We hebben 2 avonden in het hotel gegeten (vooraf in boeking meegenomen) en we waren onder de indruk van de kwaliteit van het eten. Beide avonden kregen we een prima 3 gangen diner. Leuk pluspunt was het zwembad.

Gereisd met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dr.Holms in Geilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dr.Holms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.