Weer vandaag12°-11°
7,2

• Ligging t.o.v. pistes7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Bardola Hoyfjells voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Bardola Hoyfjells in het Nederlands

mooi hotel

jet
27-6-2016

Ruime kamer, hotel in Noorse stijl. Te druk bij buffet. Mooi wandeling naar het centrum.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voortreffelijk

Wim Boelaars
28-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Oud maar mooi hotel in wintersportgebied Waren er drie nachten met een rondreis Noorwegen. Mooie kamer on suite, uitstekend ontbijtbuffet en dinerbuffet

Gereisd met vrienden in juli 2015

Prachtig hotel

Lenwi
10-7-2013

Wij waren in juni 2 nachten in dit hotel, mooie kamer, prima ontbijt en een prima diner. Wij hebben twee prachtige ( uitgezette) wandelingen van enkele uren gemaakt, prachtig.

Gereisd met partner in juni 2013

lekker zwembad

ellenenmartijn
3-8-2012

fijne plek om na een dag autorijden op te frissen op de tennisbaan en/of in het zwembad. vriendelijke bediening, buffet 's ochtends en 's avonds niet bijzonder en niet helemaal berekend op de grote groepen buspassagiers. kamer in orde, wel binnenkort aan een opknapbeurt toe.

Gereisd met partner in juli 2012

ouwe meuk

zwartenzwager
3-8-2012

zeer verouderde woningen, park heeft nodig een opknapbeurt nodig, donker, klein alles was aanwezig er maar verder ... overdag stond de kachel gewoon aan terwijl de zon buiten scheen,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Tussenstop

Gilbert en Hermine
22-6-2012

Wij verbleven er op weg van Oslo naar Bergen. Gewoon hotel, goed buffet, mooi binnenzwembad. Hardangervidda is niet te bezoeken per wagen,enkel gezien vanaf nogal drukke weg naar Bergen. Op de weg naar Voringfossen of Flam.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Knus slapen in blokhut en heerlijk eten in hotel

doesje van Benthem
9-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Blokhut sliep 10 personen maar is zeker niet geschikt voor 2 gezinnen. Erg gehorig. Voor ons vijven was het heerlijk toeven, gezellig knus. We hadden half pension geboekt dus eten in hotel. Eten was voortreffelijk. Restaurant aankleding wel oudbollig. We hadden de trein genomen vanaf Oslo en dat is heel goed te doen. Eerste week januari bleek laagseizoen dus veel langlaufskihutten waren dicht, erg jammer voor het langlaufen. Alpine skigebied is zeer geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Heerlijk rustig op de pistes, nooit wachten voor de lift. Prachtige sneeuw. Grootste nadeel van Noorwegen zijn de prijzen in horeca gelegenheden en voor alcohol. Glas huiswijn of biertje kost 11 euro!! Geen apres ski mogelijkheden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

SLECHT!

Slecht
8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ik kom er net vandaan het hotel is oud de service is slecht er is live muziek maar heel heel slecht!! De kamers zijn schoon maar als je de suite neemt dan zijn de badkamers heel vies!! Eten in de avond is slecht in de ochtend smaakt het oud! Alleen is het een mooi ski gebied maar niks aan disco's en cafés

Gereisd met vrienden in januari 2012

Wat gedateerde kamers...

mangrovereader
9-10-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

De kamers zijn wat gedateerd in dit hotel. De locatie is wat meer op de winter gericht dan op de zomer.

Gereisd met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig familiehotel

H Dekkers
27-8-2011

Het is gezellig toeven in dit familie hotel. De inrichting is iets gedateerd, maar de bedden slapen heerlijk. Bijna iedere avond speelt er een band in de bar en voor kinderen is er genoeg te doen. Het eten is lekker, vooral het toetjesbuffet! Het hotel ligt op loopafstand van het dorpje/ station/ meer.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bardola Hoyfjells in Geilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bardola Hoyfjells zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.