Chalet
Weer vandaag16°
7,2

• Ligging t.o.v. pistes6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Bardola Hoyfjells (Hytter) voor je op een rij gezet:

19 reviews over Chalet Bardola Hoyfjells (Hytter) in het Nederlands

Ruim huis, parkeren buiten park

Martin
28-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Binnenruimte goed, boven verdieping niet nodig gehad maar ongeschikt voor volwassenen. Te laag onder schuine kap. Huis volledig ingericht met ruimte voor ca 6 personen. Losse bedden, matig qua comfort. Goed bezet hotel en huttenpark waardoor parkeerruimte door o.a. bussen soms overvol is. Personeel parkeert op de beste plekken waardoor de gasten met spullen moeten slepen. Missertje! Slecht werkende vaatwasser, werkster loste dit met ferme klap op instrumentarium op. Dit maar herhaald de dagen erop. Vaat echter niet schoon en ok vorige gebruikers hadden dit deels vuil achtergelaten. Gelukkig zelf wat campinggerei bij ons. Huis was verder wel schoon. Positief is de ligging t.o.v. Hadangervidda natuurpark. Prachtige hike/wandelingen mogelijk. Ook Prestholt wandeling met adembenemend uitzicht, na beklimming 'sherpa trappen' is de inspanning zeker waard. Winkels op ca.15 minuten loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2017

• Ligging t.o.v. pistes6

Boek deze accommodatie niet als je met een kinderen op vakantie gaat. Er staat in de brochure dat er van alles word georganiseerd word voor kinderen maar dit is zeker niet zo. Er is een speelkamer aanwezig maar deze grens aan de keuken en stinkt naar eten. Speelgoed is stuk of vies en er word weinig aandacht aan besteed vanuit het hotel. Wij voelde ons niet welkom door de receptie waren niet vriendelijk en er werd niks uitgelegd je moest alles vragen. Was een eenzijdig gesprek en er werd alleen maar met ja of nee geantwoord. Niet persoonlijk dus en wij voelde ons niet welkom. Huisje zijn wel zeer ruim en mooi.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 09 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

voor ons niet meer!!

freddy en joke
15-6-2013
  • Ligging t.o.v. pistes1
  • Ligging t.o.v. pistes1

het huis is verouderd alles hangt van ellende in elkaar!!! de badkamer smerig en er bleef water in staan na het douchen, de keukenkastjes vielen er nog niet niet af. en het bestek was smerig en de glazen ook, ook misten wij een terras waar je kon zitten vooral als je rookt is dat wel erg prettig.

Gereisd met partner in juni 2013

ouwe meuk

zwartenzwager
4-8-2012

zeer donker huisje, terwijl de zon buiten schijnt brand binnen de kachel er klein hoe je hier 10 personen moet bergen ? park heeft nodig een upgrade nodig of anders zijn er wel leukere huisje in geilo, zonde van mijn 3 vakantie dagen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

ook in de zomer een prima plek

Anna
7-10-2011

wij (2 volw. + 3 tieners) verbleven begin juli 7 dgn in een 10 persoons chalet, ruimte genoeg! Maar met 10 pers. zal het proppen zijn, ook erg gehorig. Wel een keuken met voldoende mogelijkheden, 2 badruimtes, waarvan eentje niet erg schoon eruit zag. Het is voor kinderen/tieners wel een wat saai park, gelukkig had het hotel een zwembad waarin tegen redelijke betaling gezwommen kon worden. De omgeving is prachtig, genoeg uitvalsmogelijkheden voor 1 week. Het weer moet dan wel meezitten, want in de regen is er weinig te beleven. Daarbij is alles behoorlijk prijzig, alle activiteiten en bezienswaardigheden moeten dik betaald worden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Mooi vakantiehuis

bart.visser
5-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben in de Hytter van Bardola twee heerlijke weken gehad. De woning is zeer compleet, de entreehal is erg praktisch als er sneeuw ligt (omkleden/natte spullen). Verder is het een mooi huis, wel erg gehorig en lijkt ons krap bij volle bezetting. Qua wintersport is Geilo echter wel erg anders dan Alpenlanden, je hebt hier een echte winterbeleving. Aanrader is een treinreis vanuit Geilo naar Myrdal en dan met de Flamsbanen naar Flam.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke chalets, alles aanwezig

H. Mulder
27-8-2010

Ook in de zomer een prima plek om langere tijd te verblijven. De huizen zijn ruim en comfortabel, voor andere faciliteiten is het hotel om de hoek. Voor ons inmiddels een vaste stek geworden in Noorwegen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Mooie houten vakantiewoning

Sandra
23-8-2010

Hele leuke vakantiewoning met graszoden op het dak. Woonkamer en keuken waren lekker ruim. Keuken voorzien van oven en vaatwasser. Alles was netjes en schoon. Op de begane grond 2 kleine slaapkamers en 2 kleine badkamers. Op de vide 2 slaapkamers met resp. 2 eenpersoonsbedden en 4 eenpersoonsbedden. De slaapkamers op de vide zijn meer geschikt voor kinderen aangezien het nogal krap is en je moet bukken. Wij waren met 2 volw en 2 kinderen en hoewel de woning 10 slaapplaatsen biedt zit je met bijv. 2 gezinnen wel erg op elkaars lip. Wij konden gebruik maken van het zwembad bij het bijbehorende hotel, maar moesten hiervoor wel betalen, 50% van het normale tarief. Belachelijk dat we moesten betalen, dus we hebben niet gezwommen. Bij goed weer kun je in het meer zwemmen, is een leuk aangelegd strandje. Het is ook leuk om te fietsen rondom het meer, ca 15 km.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Mooie hutten bij een hotel

paul
19-8-2010

Het beviel ons erg goed in deze accomodatie. Overal was aan gedacht en het hutje was van alle gemakken voorzien en dat komt omdat de hutten bij het hotel hoorde. Rond de huisjes is het rustig en daardoor kom je zelf tot rust.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Aug 05 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi Chalet !

Karin
17-8-2010

Ontvangst goed, zwembad voor de kinderen erg leuk, zowel binnen als buiten. Huisje is zeer compleet, schoon en super bedden! In de omgeving is veel te ondernemen. Ik denk alleen als je echt met 8-10pers.gebruik maakt van deze accomodatie dat de ruimte tegenvalt.(vooral met wintersport zul je de berging dan zeker nodig hebben) Buiten is er weinig ruimte om te zitten(wij hadden huisje no.2)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Chalet info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Bardola Hoyfjells (Hytter) in Geilo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Bardola Hoyfjells (Hytter) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.