Chalet Bardola Hoyfjells (Hytter)

Chalet Bardola Hoyfjells (Hytter)

7.5Goed

Noorwegen, Buskerud, Geilo

Op vakantie geweest naar Bardola Hoyfjells (Hytter)?

7.5Goed

• 6.2Ligging t.o.v. pistes
  • 7.3Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Bardola Hoyfjells (Hytter) voor je op een rij gezet:

Chalet info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer chalet info

19 reviews over Chalet Bardola Hoyfjells (Hytter)

• 7Martin28-06-2017

Ruim huis, parkeren buiten park

Binnenruimte goed, boven verdieping niet nodig gehad maar ongeschikt voor volwassenen. Te laag onder schuine kap. Huis volledig ingericht met ruimte voor ca 6 personen. Losse bedden, matig qua comfort. Goed bezet hotel en huttenpark waardoor parkeerruimte door o.a. bussen soms overvol is. Personeel parkeert op de beste plekken waardoor de gasten met spullen moeten slepen. Missertje! Slecht werkende vaatwasser, werkster loste dit met ferme klap op instrumentarium op. Dit maar herhaald de dagen erop. Vaat echter niet schoon en ok vorige gebruikers hadden dit deels vuil achtergelaten. Gelukkig zelf wat campinggerei bij ons. Huis was verder wel schoon. Positief is de ligging t.o.v. Hadangervidda natuurpark. Prachtige hike/wandelingen mogelijk. Ook Prestholt wandeling met adembenemend uitzicht, na beklimming 'sherpa trappen' is de inspanning zeker waard. Winkels op ca.15 minuten loopafstand.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2017

• 1freddy en joke15-06-2013

voor ons niet meer!!

het huis is verouderd alles hangt van ellende in elkaar!!! de badkamer smerig en er bleef water in staan na het douchen, de keukenkastjes vielen er nog niet niet af. en het bestek was smerig en de glazen ook, ook misten wij een terras waar je kon zitten vooral als je rookt is dat wel erg prettig.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juni 2013

• 5zwartenzwager04-08-2012

ouwe meuk

zeer donker huisje, terwijl de zon buiten schijnt brand binnen de kachel er klein hoe je hier 10 personen moet bergen ? park heeft nodig een upgrade nodig of anders zijn er wel leukere huisje in geilo, zonde van mijn 3 vakantie dagen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Anna07-10-2011

ook in de zomer een prima plek

wij (2 volw. + 3 tieners) verbleven begin juli 7 dgn in een 10 persoons chalet, ruimte genoeg! Maar met 10 pers. zal het proppen zijn, ook erg gehorig. Wel een keuken met voldoende mogelijkheden, 2 badruimtes, waarvan eentje niet erg schoon eruit zag. Het is voor kinderen/tieners wel een wat saai park, gelukkig had het hotel een zwembad waarin tegen redelijke betaling gezwommen kon worden. De omgeving is prachtig, genoeg uitvalsmogelijkheden voor 1 week. Het weer moet dan wel meezitten, want in de regen is er weinig te beleven. Daarbij is alles behoorlijk prijzig, alle activiteiten en bezienswaardigheden moeten dik betaald worden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8bart.visser05-01-2011

Mooi vakantiehuis

Wij hebben in de Hytter van Bardola twee heerlijke weken gehad. De woning is zeer compleet, de entreehal is erg praktisch als er sneeuw ligt (omkleden/natte spullen). Verder is het een mooi huis, wel erg gehorig en lijkt ons krap bij volle bezetting. Qua wintersport is Geilo echter wel erg anders dan Alpenlanden, je hebt hier een echte winterbeleving. Aanrader is een treinreis vanuit Geilo naar Myrdal en dan met de Flamsbanen naar Flam.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 8H. Mulder27-08-2010

Heerlijke chalets, alles aanwezig

Ook in de zomer een prima plek om langere tijd te verblijven. De huizen zijn ruim en comfortabel, voor andere faciliteiten is het hotel om de hoek. Voor ons inmiddels een vaste stek geworden in Noorwegen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 8Sandra23-08-2010

Mooie houten vakantiewoning

Hele leuke vakantiewoning met graszoden op het dak. Woonkamer en keuken waren lekker ruim. Keuken voorzien van oven en vaatwasser. Alles was netjes en schoon. Op de begane grond 2 kleine slaapkamers en 2 kleine badkamers. Op de vide 2 slaapkamers met resp. 2 eenpersoonsbedden en 4 eenpersoonsbedden. De slaapkamers op de vide zijn meer geschikt voor kinderen aangezien het nogal krap is en je moet bukken. Wij waren met 2 volw en 2 kinderen en hoewel de woning 10 slaapplaatsen biedt zit je met bijv. 2 gezinnen wel erg op elkaars lip. Wij konden gebruik maken van het zwembad bij het bijbehorende hotel, maar moesten hiervoor wel betalen, 50% van het normale tarief. Belachelijk dat we moesten betalen, dus we hebben niet gezwommen. Bij goed weer kun je in het meer zwemmen, is een leuk aangelegd strandje. Het is ook leuk om te fietsen rondom het meer, ca 15 km.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8paul19-08-2010

Mooie hutten bij een hotel

Het beviel ons erg goed in deze accomodatie. Overal was aan gedacht en het hutje was van alle gemakken voorzien en dat komt omdat de hutten bij het hotel hoorde. Rond de huisjes is het rustig en daardoor kom je zelf tot rust.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Karin17-08-2010

Mooi Chalet !

Ontvangst goed, zwembad voor de kinderen erg leuk, zowel binnen als buiten. Huisje is zeer compleet, schoon en super bedden! In de omgeving is veel te ondernemen. Ik denk alleen als je echt met 8-10pers.gebruik maakt van deze accomodatie dat de ruimte tegenvalt.(vooral met wintersport zul je de berging dan zeker nodig hebben) Buiten is er weinig ruimte om te zitten(wij hadden huisje no.2)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Veronique22-11-2009

Prachtige hyyter

Geweldige locatie om je vakantie door te brengen! Groot, schoon en mooi gelegen. Leuke veranda waar we nog menig uurtje savonds hebben doorgebracht. Onze dochter vermaakte zich prima in het zwembad. Restaurant hebben we niet in gegeten, zag er vrij prijzig uit.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

Chalet Bardola Hoyfjells (Hytter) info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats