Camping Ål Folkepark

2 reviews over Camping Ål Folkepark in het Nederlands

Mooie en ruime camping

Tim Van de Winkel
1-11-2010

Hytte nr. 23 gehuurd (voor ca. 5-6 pers.) aan een uitstekende prijs op aanvraag (low season).

Verzorgde hut voorzien van stapelbedden, kitchenette met keukengerei (potten, pannen, glazen, borden, bestek) exclusief electrische app. en stromend water. Gezellige en verwarmbare hut.

De sanitaire voorzieningen zijn basic, maar zeer goed onderhouden. Mogelijkheid tot afwassen (oppvask kjøkken), geen wasmachine/droogkast gezien.

's Zomers is de cafetaria open met tv-zaal, warme snacks, ontbijt. Enkel hoogseizoen mogelijkheid tot betaling met creditcard. Er is ook een podium voorzien voor zomerse festiviteiten.

Geen camper-ervaring maar het terrein is zeer uitgestrekt en ligt nabij de rivier. Er is ook een volleybalterrein aanwezig. Beperkte speeltuigen voor kinderen (2 schommels + 1 glijbaan). De camping ligt op wandelafstand van het centrum, dat via een ondergaand bruggetje makkelijk te bereiken is (zonder RV. 7 te gebruiken).

Zie ook foto's

Camping aan rivier

Wim Vanthienen
3-8-2009

Myrovegen 15 - 3570 Ål - www.folkeparken.no - Langs weg RV7, aan de rivier.

Hellend terrein met een beperkt aantal vlakke plaatsen. Slechts 3 vaste kampeerders en 2 trekkers in juni 2009. Eenvoudig, maar verzorgd sanitair. Douche met jeton (10 NOK).

Diverse, vrij rudimentaire trekkershutten.

Overnachting + elektriciteit = 175 NOK. Prijs volgens internet 200 NOK.

Betaling mogelijk met credit card. Geen Wifi op het terrein

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ål Folkepark in Ål (Al), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ål Folkepark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.