Camping Flateland

• 7.6Staat v/h sanitair

Meer camping info

26 reviews over Camping Flateland

• 9m.lammes20-03-2014

prachtige camping met mooie ruime kampeerplaatsen

Camping Flateland is prachtig gelegen in mooi dal. Voor de verandering is de werkelijkheid mooier dan weergegeven op foto's van hun website. Erg vriendelijke, Nederlands sprekende beheerders. Kinderen waren veel te vinden op groot springkussen in het meer. Veel mooie kampeersplekjes alsook prima hutten. Mochten we ooit weerin de buurt komen dan zeker verblijf op deze camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Joyce20-08-2012

Mooie plek

2 nachten verbleven in hut 9. Het is een mooie camping, prachtig uitzicht. Er zijn voldoende speeltoestellen voor kleineren kinderen en een leuke rivier, wel koud maar we hebben er in gezwommen. Het sanitair is wat verouderd en mocht iets schoner. De ruimte voor de afwas en te koken was prima. Wij vonden de slaapkamer groot en perfect maar vonden de verlichting in de woonkamer slecht. Je kon in de avond eigenlijk niet eens een boek lezen zo weinig ligt. Onze kinderen vonden het wel leuk maar eigenlijk iets te stil. Zelf vond ik ook wel dat er iets weinig reuring was. Je hebt wifi rond het hutje van de receptie. Daar kun je ook een ijsje eten en een enkele boofschap zoals melk. fris en een zak chips. Er zit vlakbij wel een prachtige zwem-picknick plaats Honevje, echt 2km verderop. Deze was in 2011 door de Noorse ANWB uitgeroepen tot mooiste van Noorwegen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9yarrah27-07-2011

geweldig!!

mooie goed verzorgde camping. Als je wat achteraan staat sta je lekker alleen. We gaan er zeker weer heen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2011

• 10jan06-01-2011

Rustige camping

Goed onderhouden camping met plaatsen voor tenten, campers ,caravans. Wij hebben een hut gehuurd € 35,- omdat de vorige dag de tent goed nat geregend was. Hut was eenvoudig en schoon stapelbedden voor 4 personen. Springkussens voor de kinderen. We hebben hier een nacht overnacht op doorreis naar het noorden. Vlak terrein met wandelgelegenheden in de omgeving,mooi gelegen aan een rivier. Vriendelijk personeel en goed onderhouden sanitair.(betaald met mundjes 5 NOK ). Goed georganiseerde camping zou er zo weer terug gaan.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2010

• 8hrieks09-08-2010

Prachtig gelegen camping

Mooi gelegen camping met zicht op omliggende bergen met boerderij en aan rivier en ruime zij-arm van deze rivier waar een speelvoorziening voor kinderen in dreef. De camping is erg ruim opgezet en heeft meerdere hutten. Er is een kookgelegenheid. Het sanitair houdt niet over maar is voldoende. De camping ligt in een prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden. 's Ochtends is er vers brood te verkrijgen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010