Camping Flateland

Meer camping info

26 reviews over Camping Flateland

• 2019
    9'm van den Berg25-08-2019

Fantastische camping. Mooie omgeving. Door de mooie speeltuin, het meer met watertrampoline, gratis te lenen kano, geitjes en konijntjes zeer geschikt voor kinderen. Vriendelijk Nederlands stel dat de camping runt. Sanitair en hutjes dik in orde. Wij komen zeker nog eens terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Tamara8119-08-2019

fantastisch gelegen, kindvriendelijke camping

Fantastisch gelegen camping in het Setesdal. Uitzicht op een bergkam met watervallen en aan de rivier. Bij mooi weer kan je hier zwemmen en kanoën. Ook leuk om te vissen. Voor de kinderen een leuke speeltuin met oa een groot springkussen. Ook de konijntjes en geitjes werden door de kinderen zeer gewaardeerd. Wij verbleven in de grootste kampeerhut met 2 slaapkamers. De (stapel)bedden sliepen comfortabel. Enige gebrek van het huisje was het ontbreken van stromend water. Het sanitairgebouw leuk (gezien de vorige reviews) recent te zijn uitgebreid met een aantal badkamers met wc, wastafel en douche. 20kr voor 5min douchen wel flink prijzig, maar door het comfort en de heerlijke douches wel waard. Sowieso was het sanitair (net als het huisje) superschoon. Vanuit de camping veel mooie wandelingen, waar de campingeigenaren je goed over kunnen adviseren. Ook geschikt voor jongere kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Martijn11-07-2019

Geweldige plek in zuid Noorwegen

Heerlijke, relaxte camping. Plekje nodig? Zoek maar uit waar je wilt staan, groot terrein zonder vakken/nummers. Vissen, kanoën, spelen, wandelen, uitrusten. Hollandse beheerders met hart voor hun camping, de omliggende natuur en de gasten. Maken lekkere geitenkaas, niet die bruine Noorse, maar lekker pittige fetta variant! Aanrader als eerste of laatste camping als je aankomt in, of vertrekt vanuit Kristiansand.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    7Erwin12-07-2018

Leuk!

Leuke camping. Ligt mooi aan de rivier. Ruime plaatsen.

Nadeel vonden we dat de receptie niet heel structureel open was. Voelde een beetje dat men er was als er zin was. Afrekenen werd daardoor een uitdaging want steeds was men er niet. Tip voor de eigenaar (Nederlander), breng hier structuur in aan.

Sanitair was schoon maar kwam uit de jaren 70 ofzo

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Joris13-06-2018

Kleine creatieve groene camping met sfeer

Fijne kleinschalige camping, met zowel hutten als plaats voor campers en tenten. Veelsoortig vermaak op de camping, van konijnen en geiten tot springkussen, volleybalveld, vuurplaats en trampoline in de rivier!

Fijne amicale sfeer, open mensen en geen seizoensplaatsen. De eigenaren zijn Nederlands en organiseren veel, van muziek tot dieren voeren en kinderfeestjes. Echt verantwoorde ondernemers.

Je kunt fietsen huren, er is een kajak die je kunt lenen en een klein winkeltje. In de omgeving zijn veel mogelijkheden voor klimmers.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Margr804-02-2018

De favoriete campingaanbod onze kinderen!

Mooie ligging, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Op de camping is genoeg te doen ( dieren, speelweide, wateractiviteiten),maar de omgeving biedt ook voldoende. Goed gelegen als je op doorreis door Noorwegen bent.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8A. Klitsie21-07-2017

Leuke camping

Onze laatste dagen in Noorwegen genoten van onze hytte die wij zonder moeite eerder konden betrekken. Mooi ruim en comfortabel. Eigenaren (Nederlanders) zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Organiseren ook leuke activiteiten voor jong en oud. Enige minpunt is het sanitair. Is wat verouderd en niet beplaald schoon.

Gereisd met partner in juli 2017

• 7I v W08-07-2017

Mooie locatie

Prima 4 pers hut alles aanwezig. Sanitair verouderd moment geen warm water. Zeer gastvrije beheerster nav een vraag van ons.. vertelde veel over de omgeving. Erg vriendelijk!!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Pieter04-09-2016

Uitstekend.

Mooi gelegen, fijne beheerders, midden in de natuur. Oke, sanitair is wat verouderd, wel schoon. Keurige hutten. Niets overdreven, gewoon goed!! Ga zo door.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Hermine Koning09-08-2016

Heerlijke camping voor jong en oud

Flateland is een mooie grote camping in het Setesdal. Er zijn veel ruime plekken met zicht op de bergen of het (speel)meer. Ook is er een speeltuin en een grote Indianentent waar geregeld wat georganiseerd wordt. De twee Nederlandse beheerders doen ontzettend hun best het iedereen naar de zin te maken. Ze weten veel over de omgeving en hebben mooie wandelingen voor je klaar liggen. Het sanitair is ook prima in orde. We hadden wat pech met het weer en zijn daarom na twee dagen al vertrokken. Anders waren we zeker langer gebleven, want er is in de omgeving voldoende te beleven.

Gereisd met partner in juni 2016

Camping Flateland info