8,6

Weer vandaag-2°-15°

20 reviews over Camping Flateland in het Nederlands

De favoriete campingaanbod onze kinderen!

Margr8, 4-2-2018

Mooie ligging, vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Op de camping is genoeg te doen ( dieren, speelweide, wateractiviteiten),maar de omgeving biedt ook voldoende.

Goed gelegen als je op doorreis door Noorwegen bent.

Leuke camping

A. Klitsie, 21-7-2017

Onze laatste dagen in Noorwegen genoten van onze hytte die wij zonder moeite eerder konden betrekken. Mooi ruim en comfortabel. Eigenaren (Nederlanders) zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Organiseren ook leuke activiteiten voor jong en oud. Enige minpunt is het sanitair. Is wat verouderd en niet beplaald schoon.

Mooie locatie

I v W, 8-7-2017

Prima 4 pers hut alles aanwezig. Sanitair verouderd moment geen warm water.

Zeer gastvrije beheerster nav een vraag van ons.. vertelde veel over de omgeving. Erg vriendelijk!!

Uitstekend.

Pieter, 4-9-2016

Mooi gelegen, fijne beheerders, midden in de natuur. Oke, sanitair is wat verouderd, wel schoon. Keurige hutten. Niets overdreven, gewoon goed!!

Ga zo door.

Heerlijke camping voor jong en oud

Hermine Koning, 9-8-2016

Flateland is een mooie grote camping in het Setesdal. Er zijn veel ruime plekken met zicht op de bergen of het (speel)meer. Ook is er een speeltuin en een grote Indianentent waar geregeld wat georganiseerd wordt. De twee Nederlandse beheerders doen ontzettend hun best het iedereen naar de zin te maken. Ze weten veel over de omgeving en hebben mooie wandelingen voor je klaar liggen.

Het sanitair is ook prima in orde.

We hadden wat pech met het weer en zijn daarom na twee dagen al vertrokken. Anders waren we zeker langer gebleven, want er is in de omgeving voldoende te beleven.

prima

Joop Messchaert, 17-9-2015

Uitstekende camping.

Eenvoudige hytte, maar goed ingericht.

Uitstekend sanitair gebouw.

Rob Roodbol, 17-8-2015

Een gemoedelijke sfeer, toplocatie en zeer behulpzame beheerders.

Eenvoudig maar schoon sanitair.

Mooi en relaxed

puister, 16-8-2015

Mooie simpele camping, zeer relaxte eigenaren. Ligt aan een riviertje alwaar je kunt vissen (vangen is een tweede, niet gezien i.i.g.).

Ligt mooi in Setesdal, wordt veel gebruikt als doortrek-camping, maar verdient echt een langer verlblijf

wat een leuke relaxte camping

vdb, 3-8-2015

Beheerd door een leuke jong relaxt Nederland stel. De 6 pers. hut heeft 2 slaapkamers, maar het 2 pers bed was errug smal. Sanitair werd super schoongehouden. Leuke watertrampoline en gratis kajaks. Ook diverse driepoot-kookpotten te gebruiken voor een vuurtje of bbq. 70%was Nederlander, wel leuk voor de kinderen. Leuke speeltuin en een soort speurtocht op zoek naar een schat in en om de camping. 1,5 km het bos inlopen kom je bij een prachtige waterval, waar je ook heerlijk kunt liggen op de stenen en spelen. Paar km van de camping is ook een mooie pichnick plek aan het water. Inventaris was goed, maar er is ook een gemeenschappelijke keuken met vriezer en wasmachine/droger. Via de camping kan je een vissersboot huren naar een hoger gelegen bergmeer.

Prima camping

Ber, 26-7-2015

Leuke camping met veel NL-ers en gratis kano's die je zo mag pakken. Plaatsen wel wat oneffen en sanitair in orde mag wel iets schoner. Let op de stroompalen wij stonden er ver vandaan maar met geleend snoer ging het prima. Leuk NL beheerdersstel. Prachtige omgeving en mooie wandeling naar waterval te doen. Aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Flateland voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Flateland in Valle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Flateland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Flateland scoort een 8.62 uit 10 op basis van 21 reviews.