We hebben een aantal aanbieders voor Valle voor je op een rij gezet:

Reviews over Valle

Leuk!

Erwin,
    12-7-2018

Leuke camping. Ligt mooi aan de rivier. Ruime plaatsen.

Nadeel vonden we dat de receptie niet heel structureel open was. Voelde een beetje dat men er was als er zin was. Afrekenen werd daardoor een uitdaging want steeds was men er niet. Tip voor de eigenaar (Nederlander), breng hier structuur in aan.

Sanitair was schoon maar kwam uit de jaren 70 ofzo

Gereisd met partner in juli 2018

Kleine creatieve groene camping met sfeer

Joris,
    13-6-2018

Fijne kleinschalige camping, met zowel hutten als plaats voor campers en tenten. Veelsoortig vermaak op de camping, van konijnen en geiten tot springkussen, volleybalveld, vuurplaats en trampoline in de rivier!

Fijne amicale sfeer, open mensen en geen seizoensplaatsen. De eigenaren zijn Nederlands en organiseren veel, van muziek tot dieren voeren en kinderfeestjes. Echt verantwoorde ondernemers.

Je kunt fietsen huren, er is een kajak die je kunt lenen en een klein winkeltje. In de omgeving zijn veel mogelijkheden voor klimmers.

Gereisd met partner in juni 2018

De favoriete campingaanbod onze kinderen!

Margr8,
    4-2-2018

Mooie ligging, vriendelijk en hulpvaardig personeel.

Op de camping is genoeg te doen ( dieren, speelweide, wateractiviteiten),maar de omgeving biedt ook voldoende.

Goed gelegen als je op doorreis door Noorwegen bent.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke camping

A. Klitsie,
    21-7-2017

Onze laatste dagen in Noorwegen genoten van onze hytte die wij zonder moeite eerder konden betrekken. Mooi ruim en comfortabel. Eigenaren (Nederlanders) zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Organiseren ook leuke activiteiten voor jong en oud. Enige minpunt is het sanitair. Is wat verouderd en niet beplaald schoon.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie locatie

I v W,
    8-7-2017

Prima 4 pers hut alles aanwezig. Sanitair verouderd moment geen warm water.

Zeer gastvrije beheerster nav een vraag van ons.. vertelde veel over de omgeving. Erg vriendelijk!!

Gereisd met partner in juni 2017
Valle scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews