Vakantiepark Hoyfjellsenter

26 reviews over Vakantiepark Hoyfjellsenter

• 2019
    8Annemiek27-07-2019

Mooie vakantieplek!

Rustig parkje waar je heerlijk tot rust kunt komen. Er is weinig te doen op het park maar wij kwamen ook naar Noorwegen voor de natuur en dat is hier fantastisch. Mooie wandelingen kunnen maken naar de bergen rondom Hovden. Dagtrips gemaakt naar het lysefjord en Odda. Alleen de wegen er naar toe zijn al de moeite waard. Leuk dat de ruime huisjes naast een rivier staan waar de kinderen zich goed in kunnen vermaken. Huisje was ruim en schoon. Oven, vaatwasser en sauna aanwezig. 9 bedden, 3 slaapkamers allen met 1 smal 2-persoonsbed onder en een 1 persoonsbed erboven.

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Saskia04-08-2018

Super!

Ruime, schone huisjes. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Eigenaar is erg aardig. Let wel op de openingstijden van de receptie. Na openingstijd ligt de sleutel in de brievenbus bij de receptie. Erg aangenaam verblijf.

• 9Onderkomen
    • 9Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Monique07-08-2016

Mooi huis en mooie wandelomgeving

Leuke eigenaar, envelop met info over omgeving, ruim huis met wifi, schoon 2 prachtige routes gelopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Arco29-08-2015

Rustig park in een mooie omgeving

Het rustige park bied 9-persoons vakantiewoningen in een goede staat. De huisjes zijn wel wat saai ingericht maar dit komt ook wel omdat ze erg groot zijn. Intussen zijn alle werkzaamheden die de afgelopen jaren in de omgeving plaatsvonden klaar en is er weer uitzicht op de natuur en de bergen. Aanrader is wel om in het seizoen te gaan wanneer je er ook dingen wil ondernemen. Het zomerseizoen duurt hier namelijk erg kort. Wij kwamen aan 2 dagen na het einde van het seizoen en er was niets anders meer te doen dan wandelen. Iets wat wij trouwens niet erg vonden.

De huisjes liggen vrijwel allemaal aan een rivier welke in droge tijden ideaal is voor kinderen maar in een nat jaar zoals nu staat deze rivier erg vol en stroomt behoorlijk hard. Het lijkt ons dan gevaarlijk om je kinderen in te laten spelen. Op het park en in het huisje heb je overal zeer goed gratis wifi bereik.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 5Thea17-08-2014

Nooit meer

Er zijn 2 gedeeltes met huisjes die verhuurd worden. De huisjes aan de kant van het hotel zijn slecht. Hoog nodig toe aan een gehele renovatie. Alleen het piepkleine keukentje heeft vrij nieuw apparatuur. De slaapkamers zijn klein, geen kledingkast te bekennen. 2 pers.bed met daarboven een een persoonsbed. Echt niet voor 6 pers. Meer 2 volwassenen en 2 kinderen gezien de ruimte die je hebt.Badkamer eveneens klein en deur kon bij ons niet dicht.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Carla de Boer23-07-2013

Prachtig gelegen Groot huis.

Hovden zelf is een kunstmatig dorp, met enkele supermarkten een vvv, een bar en veel vakantie verblijven. Ons park was ruim van opzet, met een rivier direct achter ons wat de honden weer heel fijn vonden. Maar wat kenmerkend is voor Noorwegen zijn de lange afstanden overal naar toe. Het is wel een land bij uitstek als je van "wandelen" houdt. begrepen dat er net een nieuwe eigenaar op zit. Was wel heel vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2013

• 4paul20-08-2012

Ruim huisje met een verschrikkelijk uitzicht!

Wij hadden uitzicht op zo ongeveer de enige 2 flats die je in heel Noorwegen tegen komt. Wat viel dat tegen. Het riviertje achter ons huisje was leuk, maar het park ademde echt geen sfeer uit. Huisjes waren ruim (voor 9 personen terwijl met z'n vieren waren), maar bedden waren verschikkelijk en vooral de douchecel/wc is zeer armoedig. Ook ons enige park waar geen wifi was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Erna11-08-2012

Ruime huisjes, mooie omgeving

Aan de oudere foto's te zien zijn de huisjes opgeknapt. Ze zijn erg ruim en zien er prima uit met een erg complete keuken. Alleen de badkamer en toilet blijven nog iets achter. De brede onderbieden hebben een boxspring die prima is. Het park is iets kaal, maar het riviertje is leuk voor de kinderen. Hovden is een klein toeristisch dorpje, met supermarkt en restaurant. Het is wel vooral op wintersport gericht. Wij vonden de Evje erg leuk, het was wel 2 uur rijden. Op het park is geen internet.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7JoDo12-08-2011

Aan de rivier, ruime bungalow

Mooie ruime bungalow aan een rivier. Totaal kunnen er 9 personen slapen in drie kamers met stapelbedden met allemaal een breed onderbed. We miste wel een ruim twee persoonsbed. Wel sauna, vaatwasser en alles erop en eraan. In de omgeving veel wandelingen te maken. Zwembad+spa is leuk en het geld waard. Elandensafari gedaan. Toeristeninfo geeft goede informatie. Byklestigen en dam zijn het waard om te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Bert22-06-2011

Prachtig huisje in een mooie omgeving.

De bungalow is heel erg ruim (80 m2) en werkelijk van alle gemakken voorzien (behalve internet, daar voor moet je naar het marktplein). Een zeer kompleet ingerichte keuken met alle denkbare apparatuur van topmerken zoals Miele, Siemens en Liebherr, vloerverwarming, sauna, grote varanda met Hartman meubilair, het mooiste huisje op onze rondreis!! En gelegen langs de rivier Otra met een prachtig uitzicht op de rivier en bergen. Echt een toplokatie!! De omgeving is ook heel mooi. Een aanrader dus...

Gereisd met partner in juni 2011

1 tip over Vakantiepark Hoyfjellsenter

• paul, 20-08-2012 Rapporteren

Strandje in Hovden is leuk als je mooi weer hebt, met gratis trampolines. Food for your mood is een heerlijk restaurant.

0 vragen over Vakantiepark Hoyfjellsenter

Vakantiepark Hoyfjellsenter info