Vakantiepark Hovden Fjellstoge

• Onderkomen8,2

3 reviews over Vakantiepark Hovden Fjellstoge in het Nederlands

• Activiteiten9
  • Onderkomen10

Erg vriendelijk personeeel en goed restaurant waar je ook kunt overleggen als je er met een groep bent om iets speciaals te doen, wij hebben toen op aanraden van de kok een eland maaltijd gedaan met 10 personen.

Ook hebben wij 2 personen een hutten tocht gemaakt naar Tjorbotsbru daar overnacht en de volgende dag weer terug dit op aanraden van de kok.

Prachtige wandel omgeving

Herman van Brakel
10-3-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Eenvoudige accommodatie maar erg aardig personeel. Prachtige wandelroutes in de omgeving. Dit is zoals ik me Noorwegen had voorgesteld. Mooie ruige natuur.

Verlopen camping

Sandra
23-8-2010
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Het terrein wordt erg slecht onderhouden. Het gras stond hoog rondom de caravans, er was al lang niet meer gemaaid. De camping heeft heel veel vaste staanplaatsen en een gebouw waar je kunt overnachten. Toen we gingen wandelen bij de rivier moesten we over oude matrassen en zakken met lakens heen stappen. Het sanitair is wel goed schoon. De eigenaars zijn erg aardig en in het restaurant werkt een Nederlandse kok, die heerlijk kan koken. De prijs van de gerechten is voor Noorse begrippen laag. De camping ligt 2,5 km van Hovden. Hier zijn twee supermarkten, enkele winkeltjes, een VVV en een stoeltjeslift die maar op bepaalde dagen van de week werkt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hovden Fjellstoge in Hovden i Setesdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hovden Fjellstoge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.