Camping Marivold

1 review over Camping Marivold in het Nederlands

Met jonge kinderen

alles wat voor mij een vakantie moet zijn

Suzan
18-5-2013

Niet zo'n best sanitair, maar wij hebben ons eigen bij ons. Krabben vangen, winkelen, prachtige route er naar toe.vanaf kristiansand slechts drie kwartier. Zee, rotsen, wandelen,winkelen, natuur en noors.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marivold in Grimstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marivold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.