Camping Neset

20 reviews over Camping Neset

• 2018
    8Irma22-08-2018

Mooie camping

Prachtige camping aan het Byglandsfjord. Voor campers verharde plekken met uitzicht op het fjord, met daarnaast een stukje grasveld. Het sanitair is zeer goed. Voor de kinderen is er veel te doen. Geen animatie, maar wel springkussens etc. Nadeel van deze camping is dat je niet makkelijk buiten de camping de hond uit kunt laten. Je loopt dan langs de drukke weg. Lopend naar het dichtsbijzijnde dorpje is ook niet echt prettig, langs die weg. Verder is het een heerlijke camping met prachtige uitzichten en rust.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Nettie06-09-2017

Geweldig

Een fjord, waar je stil van te word. Rust, natuur, zuiver. Beetje huiver, soms wat koud. Maar een plek van goud!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8broekie7504-09-2016

Fijne, complete camping. Aanrader!

Ontvangst vriendelijk. Mooie hytter aan het water gelegen. Camper plaatsen zien er ook super goed uit. Veel speelmogelijkheden voor kinderen. Deze liggen wat verder uit elkaar. Restaurant met kleine kaart en veel te doen in de omgeving. Wij gingen 's avonds met de auto dieren 'spotten' en zagen elanden en herten. In de buurt van Evje waar mineralen te vinden zijn en war je kunt watersporten.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Heidi01-06-2016

Mooie gelegen met goede camperplaatsen

Wij hadden op deze camping een goede camperplaats met uitzicht over het water. De camperplaatsen zijn verhard, wat erg fijn is aangezien de rest van de camping vrij drassig was doordat er veel regen was gevallen. Het sanitair is netjes, wifi gratis. Stroom is 16A. Aan de receptie is men erg vriendelijk en kan men zelfs Nederlands spreken.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Joop Messchaert17-09-2015

uitstekende hytte

Gekozen als tussenstation naar huis, maar de ligging en de hytte zijn uitstekend. Onze hytte was uitstekend. Zeer goed ingericht. In de omgeving is goed te wandelen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 8Ber26-07-2015

Prima camping met mooi uitzicht

Mooie camping met heel knap sanitair. Waterfietsen en kano's te huur en een leuk klein winkeltje. Springkussen en speeltuin voor de kinderen. We stonden direct aan het meer dus prachtig uitzicht!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Renske Bakker21-07-2015

Mooie ligging, maar veel vaste gasten

We hebben voor 4 dagen een vierpersoons hutje gehuurd. Hutje is zonder water/sanitair, maar inclusief koelkast/magnetron/tweepits kookstel/koffiezetter/waterkoker. Keukeninboedel is gratis af te halen bij de receptie.

Ons hutje stond op een aardige plek, wat hoger zodat we over de immense hoeveelheid vaste caravans heen toch op het water konden uitkijken. Bedden zijn matig, dunne matrasje, en ook de stoelen konden net er net mee door. Onderhoud aan het hutje was slecht (afbladderende verf).

Hoewel het voor kinderen goed toeven is (springkussen, trampoline, speeltoestellen) is het grote aantal Noorse vaste gasten een nadeel. We hebben nauwelijks contact gehad met andere gasten. Ook onze dochter niet.

De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen: ga naar de pannenkoekenhut of maak een tochtje met de houtgestookte stoomboot (bij Ose).

Om positief te eindigen: de camping heeft heel vriendelijke en behulpzame medewerkers, zonder meer. Toch komen we hier niet meer terug.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8marja arkesteijn25-06-2015

Een aanrader!

Camping Neset is een aanrader om de omgeving van t Setesdal te verkennen. We stonden op een ruime plaats aan het meer. Behulpzame vriendelijke mensen, Noorse eigenaar spreekt een aardig woordje Nederlands. 75 km. van/naar Kristiansand.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8John22-09-2013

Zeer mooie camping in een groene omgeving

Camping Neset in Byglandsfjord is een ideale uitvalmogelijkheid om het dal Setesdal te verkennen. De camping ligt aan een groot meer en heeft een goede winkel, café en een mooi sanitairgebouw. Het sanitair wordt dagelijks gereinigd. Wel dien je voor warmwater in de doucheruimte bij de receptie douchemunten (5 of 10 Kronen) te kopen.De gehuurde hut voor 4 personen was mooi ingericht met een koelkast, 2-pits elektrisch kookstel, tafel met 4 stoelen en 2 stapelbedden en een veranda met stoelen. Vanuit de veranda hadden we uitzicht op het meer. In de omgeving zijn veel wandelmogelijkheden. Zeer behulpzaam personeel

Gereisd met partner in september 2013

• 8Joyce19-08-2012

Super leuke plek

Wij hebben hier 3 dagen in het simpelste hutje gezeten. We zaten vlak naast het sprinkussen, dat wilde we graag met 2 jongens 11&8. Ze hebben zich super vermaakt. Er waren best veel nederlandse kinderen en we hadden super weer. Lekker gezwommen. Er zijn ruim voldoende douches en ze zijn schoon. Een hele aardige Nederlands sperekende (maar wel een Noor) eigenaar. Een avond op de camping gegeten. hamburger met friet, was heerlijk. Evje is heel leuk en de Mineraalsti is een aanrader. Ook hebben we naast de camping de Tjovhole opgeklommen een grot hoog op de berg. Hele klim maar prachtig uitzicht. Wij vonden het een heel leuke bedrijvige camping, leuk met kids.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012