Camping Neset

21 reviews over Camping Neset in het Nederlands

Geweldig

Nettie
6-9-2017

Een fjord, waar je stil van te word. Rust, natuur, zuiver. Beetje huiver, soms wat koud. Maar een plek van goud!

Oude reviews (archief)

Fijne, complete camping. Aanrader!

broekie75
4-9-2016

Ontvangst vriendelijk. Mooie hytter aan het water gelegen. Camper plaatsen zien er ook super goed uit. Veel speelmogelijkheden voor kinderen. Deze liggen wat verder uit elkaar. Restaurant met kleine kaart en veel te doen in de omgeving. Wij gingen 's avonds met de auto dieren 'spotten' en zagen elanden en herten.

In de buurt van Evje waar mineralen te vinden zijn en war je kunt watersporten.

Wij hadden op deze camping een goede camperplaats met uitzicht over het water. De camperplaatsen zijn verhard, wat erg fijn is aangezien de rest van de camping vrij drassig was doordat er veel regen was gevallen. Het sanitair is netjes, wifi gratis. Stroom is 16A. Aan de receptie is men erg vriendelijk en kan men zelfs Nederlands spreken.

uitstekende hytte

Joop Messchaert
    17-9-2015

Gekozen als tussenstation naar huis, maar de ligging en de hytte zijn uitstekend.

Onze hytte was uitstekend. Zeer goed ingericht.

In de omgeving is goed te wandelen.

Prima camping met mooi uitzicht

Ber
    26-7-2015

Mooie camping met heel knap sanitair. Waterfietsen en kano's te huur en een leuk klein winkeltje. Springkussen en speeltuin voor de kinderen. We stonden direct aan het meer dus prachtig uitzicht!

Mooie ligging, maar veel vaste gasten

Renske Bakker
    21-7-2015

We hebben voor 4 dagen een vierpersoons hutje gehuurd. Hutje is zonder water/sanitair, maar inclusief koelkast/magnetron/tweepits kookstel/koffiezetter/waterkoker. Keukeninboedel is gratis af te halen bij de receptie.

Ons hutje stond op een aardige plek, wat hoger zodat we over de immense hoeveelheid vaste caravans heen toch op het water konden uitkijken. Bedden zijn matig, dunne matrasje, en ook de stoelen konden net er net mee door. Onderhoud aan het hutje was slecht (afbladderende verf).

Hoewel het voor kinderen goed toeven is (springkussen, trampoline, speeltoestellen) is het grote aantal Noorse vaste gasten een nadeel. We hebben nauwelijks contact gehad met andere gasten. Ook onze dochter niet.

De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen: ga naar de pannenkoekenhut of maak een tochtje met de houtgestookte stoomboot (bij Ose).

Om positief te eindigen: de camping heeft heel vriendelijke en behulpzame medewerkers, zonder meer. Toch komen we hier niet meer terug.

Een aanrader!

marja arkesteijn
    25-6-2015

Camping Neset is een aanrader om de omgeving van t Setesdal te verkennen. We stonden op een ruime plaats aan het meer. Behulpzame vriendelijke mensen, Noorse eigenaar spreekt een aardig woordje Nederlands. 75 km. van/naar Kristiansand.

Camping Neset in Byglandsfjord is een ideale uitvalmogelijkheid om het dal Setesdal te verkennen. De camping ligt aan een groot meer en heeft een goede winkel, café en een mooi sanitairgebouw. Het sanitair wordt dagelijks gereinigd. Wel dien je voor warmwater in de doucheruimte bij de receptie douchemunten (5 of 10 Kronen) te kopen.De gehuurde hut voor 4 personen was mooi ingericht met een koelkast, 2-pits elektrisch kookstel, tafel met 4 stoelen en 2 stapelbedden en een veranda met stoelen. Vanuit de veranda hadden we uitzicht op het meer. In de omgeving zijn veel wandelmogelijkheden. Zeer behulpzaam personeel

Super leuke plek

Joyce
    19-8-2012

Wij hebben hier 3 dagen in het simpelste hutje gezeten. We zaten vlak naast het sprinkussen, dat wilde we graag met 2 jongens 11&8. Ze hebben zich super vermaakt. Er waren best veel nederlandse kinderen en we hadden super weer. Lekker gezwommen. Er zijn ruim voldoende douches en ze zijn schoon. Een hele aardige Nederlands sperekende (maar wel een Noor) eigenaar. Een avond op de camping gegeten. hamburger met friet, was heerlijk. Evje is heel leuk en de Mineraalsti is een aanrader. Ook hebben we naast de camping de Tjovhole opgeklommen een grot hoog op de berg. Hele klim maar prachtig uitzicht. Wij vonden het een heel leuke bedrijvige camping, leuk met kids.

Goede camping voor kort verblijf

Marijke
    7-8-2012

Nette camping met een fraai uitzicht over het fjord. Het was niet al te druk waardoor we zeer veel ruimte voor en om de caravan hadden.

Douche 5 NOK voor 3 minuten en 10 NOK voor 6 minuten. Dus ook met snelle douche is rekening gehouden.

Voor natuur en wandelliefhebbers een prima camping door de vele wandelroutes in de buurt van de camping.

Kleine supermarkt in dorpje Byglandsfjord op 5 minuten rijden. Grotere supermarkt op 15km in Evje, daar ook een klein winkelstraatje.

Bij veel regen wordt het wat lastiger wegrijden aangezien het enkel grasbodem is.

Warm water voor de vaat moet apart betaald worden terwijl er aangegeven staat dat warm water inclusief is. (warm water voor de afwas gewoon gehaald bij de wc/douche ruimte bij de wastafels aldaar om alsnog zonder extra kosten de vaat te wassen)

We hebben een aantal aanbieders voor Neset voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Neset in Byglandsfjord , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Neset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Neset scoort een 7.89 uit 10 op basis van 21 reviews.