Hotel Potonggang

7.7Goed

Noord-Korea, Noord-Korea, Pyongyang

Op vakantie geweest naar Potonggang?

7.7Goed

3 reviews over Hotel Potonggang

• 8Lod03-09-2010

Zeer luxe hotel in communistisch land

Het centraal gelegen hotel in PY Zeer nette kamers en van alles voorzien, in de kelder alle faciliteiten aanwezig zoals bowlingbaan, zwembad en winkels. Eten is zeer goed en diverrs. Als toerist wordt je hier enorm in de watten gelegd, wat in tegenstelling tot het land wat onaangenaam en verwend overkomt.

Noord Korea als land: Geloof niet alle verhalen die je ervan hoort. Het is een schitterend land met een mooie cultuur, williswaar anders dan bij ons in het westen, maar accepteerd dat neit iedereen dezelfde idiologien heeft als wij! Zeker een aanrader (met name omdat het het laatste communistische bolwerk is op aarde)

Alleen gereisd in juni 2010

• 6Franky09-08-2010

vreselijk!

ik ben afgelopen jaar met mijn vriendin 1 maand op vakantie gegeaan naar Noord-korea op eerste oog een rustig maar toch leger actief landje!

Hotel: het hotel zag er opzich prima uit eten redelijk! mer lekker.

omgeving: we gingen met onze gids Kang Je-gyu naar naar een klein dorpje.. Ik zit zelf al 6 jaar bij het korps mariniers maar wat ik daar aan trefde heb ik nog nooi gezien...

vreselijk!

Gereisd met partner in april 2010

• 9klaas bruinsma16-06-2010

Zeer gezellig!

Prachtig land, onzin wat de amerikanen zeggen. Iedereen is vrij om te doen en laten wat ze willen. Heerlijk aan het strand gelegen en lekker gegeten en gezopen als een gek. Noord korea is de bom

Gereisd met vrienden in juni 2010

Hotel Potonggang info