Reviews over accommodaties in Noord-Ierland

Mooi hotel, gunstig gelegen

Lex,
    6-11-2014

De Malone Lodge is een prettig hotel in een rustige straat, nabij de universiteit van Belfast. Fraaie lobby, uitstekend restaurant, vriendelijk personeel. Het hotel heeft een grote eigen parkeerplaats achter het hotel, bereikbaar via een zijstraat.

Er zijn verschillende soorten kamers. Die van ons op de bovenste verdieping was tamelijk klein. Schoon en van alle gemakken voorzien. Gratis wifi.

Vanuit het hotel ben je wandelend in ongeveer 20 minuten in het centrum van Belfast.

Prima hotel voor stadsbezoek

ollie.pluis,
    29-3-2011

Prima hotel, ligt in leuke wijk, wel iets verder van stadscentrum af. Goed ontbijt, qua warme dingen bestel je wat je wilt en het wordt vers voor je bereid.

Mooie appartement

Ronald,
    21-3-2010

Prima verblijf, goede appartementen voorzien van alle gemakken (die wij nodig hadden). Met de bus (die voor de deur stopt), ben je snel in het centrum van Belfast en er zijn eetgelegenheden op loopafstand en een supermarkt naast de deur (als je zelf wilt koken).

Wij hadden een 2-bedroom appartement voor onze zoon en onszelf.

Mooi appartement, dichtbij het centrum in de

Evert Top,
    29-8-2006

Mooi appartement, dichtbij het centrum in de universiteitswijk.