Noord-Ierland

Reviews over accommodaties in Noord-Ierland

The best B&B ever

Carla Jansen,
    11-10-2017

Top B&B, Top locatie, een 10 out of 10. Vriendelijk, gezellig, perfect ontbijt, hele goede bedden. Een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Ria van den Beemt,
    12-8-2017

Heerlijk hotel.

Vriendelijk en vrolijk personeel Hotel is schoon, lux en een perfecte ligging. Aan de rand van het centrum en op loopafstand van vele bezienswaardigheden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prima voor 1 of 2 nachten.

hansvanranst,
    6-9-2016

Het hotel is zeer goed gelegen. De kamer was ruim, de badkamer is echter aan de kleine kant. Tijdens ons verblijf was de kamer steeds snikheet , zelfs met het raam open en de verwarming af kregen wij de kamer niet koel , het was buiten ook helemaal niet zo warm. (kamer op de bovenste verdiep). Het ontbijt was prima , alleen tweede dag geen bonen. Wij hebben een "Romance-package" geboekt , het eten in het restaurant was voor 1 avond inbegrepen , het voorgerecht was lekker maar het hoofdgerecht en dessert viel wat tegen. Badjassen en slippers en wat lekkers waren ook inbegrepen. Prosecco en chocolade op de kamer , prosecco geen ijs en de chocolade was niet zo lekker. Wifi werkte perfect en gratis inbegrepen. Door het reserveren van een package zit de prijs wel goed voor dit hotel.

Gereisd met partner in september 2016

Gereisd anders in augustus 2015

Mooi hotel, gunstig gelegen

Lex,
    6-11-2014

De Malone Lodge is een prettig hotel in een rustige straat, nabij de universiteit van Belfast. Fraaie lobby, uitstekend restaurant, vriendelijk personeel. Het hotel heeft een grote eigen parkeerplaats achter het hotel, bereikbaar via een zijstraat.

Er zijn verschillende soorten kamers. Die van ons op de bovenste verdieping was tamelijk klein. Schoon en van alle gemakken voorzien. Gratis wifi.

Vanuit het hotel ben je wandelend in ongeveer 20 minuten in het centrum van Belfast.

Gereisd met partner in september 2014