Reviews over accommodaties in Noord-Ierland

Goed hotel in hartje Belfast

Roy,
    4-6-2012

We hadden een kamer geboekt voor een lang weekend (do-zo) en hebben ons prima vermaakt. Hotel heeft een erg gunstige liggen t.o.v. uitgaansgelegenheden en de winkelstraten met grote shopping malls. Het hotel is nieuw en zo ziet het er ook uit op de kamers, alles is schoon en de bar bij het hotel is echt schitterend.

Enige nadeel is dat wij een kamer hadden besteld met twee eenpersonbedden, maar die hadden ze niet meer beschikbaar en hebben ze een extra bed er direct bij gezet. Bleek dat in het weekend dat wij er waren het Olympische vuur ook had overnacht in het hotel en daarvoor werd een hele verdieping vrij gehouden.