Vakantiehuis Sperrin View Cottages

VakantiehuisWeer vandaag21°12°
Vakantiehuis Sperrin View Cottages
9,5

2 reviews over Vakantiehuis Sperrin View Cottages in het Nederlands

Sperrin View Cottages in Pomeroy liggen erg rustig. Dorpje Pomeroy is 30 minuten lopen, of 5 met de auto. Midden in de natuur en ongelooflijk goed ingericht en ruim. Met gratis internet. Grotere steden als Omagh in de nabijheid. Ook Derry snel te bereiken. Geweldige natuur - steencircels, dolmen en Giants Causeway.

Fantastisch!

Corry
25-7-2011

Dit is een prachtig parkje, 8 vakantiewoningen op de top van een heuvel aan de rand van een turfveld. Mandje turf staat klaar naast de open haard. Een heel hartelijk welkom door Sean, de eigenaar met zijn zwarte hondje. Een ruim, schoon huis met 2 badkamers en 4 slaapkamers. Veel informatie aanwezig over de omgeving en nog wat tips van Sean. Huisjes worden voorzien van bronwater uit eigen bron. Mooie dagtochten gemaakt naar Belfast, Londonderry en de Giant Causeway met ook de Carick-a-Rede touwbrug. Wij gaan beslist nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sperrin View Cottages in Pomeroy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sperrin View Cottages zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sperrin View Cottages scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.