Reviews over Larne

Fantastische B&B in Larne

Bernie,
    3-5-2016

We hebben 4 heerlijke dagen en 3 nachten gehad in de B&B Derrin Guest House in Larne. Vanuit de kamer, nummer 7 heeft een uitzicht op de tuin. Het adres is in de buurt van het centrum en het station van Larne Town. De eigenaren zijn vriendelijk, gastvrij, correct en spreken zowel Nederlands als Engels. Het onbijt is goed en eenvoudig. De kamer ziet er allemaal verzorgd en netjes uit en gratis Wifi werkt prima.

Erg leuke B&B

Eric Goyvaerts,
    28-8-2007

Erg leuke B&B. Mooie, ruime, Victoriaans aandoende kamers en lekker ontbijt.

Wel in havenbuurt met weinig te beleven in de omgeving.

Wij zijn met onze ouders, tante en twee kinderen en voor 4

L.E. Schmikli,
    25-9-2006

Wij zijn met onze ouders, tante en twee kinderen en onszelf voor 4 dagen in het B&B Derrin Guest House geweest. We hebben daar een heerlijke tijd gehad. De Nederlandse gastheer was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was voortreffelijk, kortom een echte aanrader. De omgeving van Larne is sprookjesachtig mooi en de Ierse mensen zijn heel vriendelijk. Wij komen er zeker nog eens een keer terug.

Gastheer is Nederlands en kookt een heerlijk ontbijt

Siebe Wynberg,
    26-10-2005

Gastheer is Nederlands en kookt een heerlijk ontbijt. De kamers zijn net helemaal opgeknapt en hebben allemaal een eigen badkamer. Kortom we komen er zeker terug.

Larne scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews