vakanties Derry / Londonderry

Reviews over Derry / Londonderry

Iona Inn

NeleVr,
    30-1-2014

de Iona Inn is een heel goed gelegen B&B. Heel proper, het contact met de eigenaars is heel aangenaam, je voelt je echt thuis. 's morgens kan je een typisch English breakfast bestelle en kan je vanaf je tafeltje meegenieten van hoe je ontbijt in de knusse keuken wordt bereid!!! Een echte aanrader voor wie deze stad wil bezoeken!!

Leuk en vriendelijk

heer Van Hunsel,
    22-8-2013

Schone kamers en vriendelijk en behulpzaam personeel.

dichtbij centrum

Ditta,
    23-6-2013

Mooi B&B, dichtbij centrum. Op loopafstand van bezienswaardigheden; vriendelijke gastheer. Goed ontbijt.

Ton,
    28-2-2011

Prima gelegenheid met een staff die niets te veel is. Goede, schone kamers, dicht bij het centrum. Goed full Irish breakfast. Twee geweldige avonden gehad in de naastgelegen Iona Bar met live muziek, meezingen en vriendelijke gezellige medebezoekers die altijd in zijn voor een praatje.

Goeie slaapplek

Mark,
    28-2-2011

Dit hotel krijgt gemengde recensies, maar wij hadden niets te klagen. De kamer was gedateerd - de badkamer komt echt uit de jaren 70 - en had wat achterstallig onderhoud: de kabel van de tv zat met plakband vast, het raam kon niet helemaal dicht en in de badkamer rammelde vanalles. Maar de kamer was groot, stil, schoon en het was er schoon. De bedden waren prima maar wel met dekens en helaas niet met dekbedden. Voor 50 pond per nacht kun/mag je niet meer verwachten.

Service was prima; we kregen allerhande tips en adviezen van de vriendelijke receptioniste. De ligging is zeer goed, net buiten de stadsmuur. Naast het hotel - met eigen doorgang - is een parkeerplaats voor 80 p per uur. Aan de overkant is 's avonds en 's nachts gratis parkeren, maar haal wel een ticket uit de automaat want anders krijg je geheid een parkeerboete van 30 pond :-(

Derry / Londonderry scoort een 7,4 uit 10, op basis van 8 reviews