Hotel Glenavon House

Hotel Glenavon House

We hebben een aantal aanbieders voor Glenavon House voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Glenavon House in het Nederlands

bijzonder gehoorig

Dennis
23-1-2010

Wat een herrie in dit hotel. Vooral in de weekenden als er soms wel drie bruiloften tegelijk zijn. Zorg dat je goed gezopen hebt en flink onder zeil bent anders doe je geen oog dicht. Het eten is soms goed maar meestal erg slecht en de kaart is al 5 jaar (mischien wel langer) hetzelfde. Het is dat het moet anders liever niet.

Gereisd Zakelijk in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenGolfbanen

• Adres52 Drum Road BT80 8JQ(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Glenavon House in Cookstown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Glenavon House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.