Bed and Breakfast Somerton House

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag12°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Somerton House voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Somerton House in het Nederlands

Goede Bed and Breakfast aan rand van centrum

Peter en Claudia
2-6-2009

Dit is een goede bed and breakfast aan rand van centrum. Centrum goed te bereiken d.m.v. bus (opstapplaats op de hoek van de straat). B&B is gelegen in rustige en zeer nette wijk dus totaal niet het idee dat je in een stad zit. Kamers zijn zeer netjes en modern ingericht er is gratis internet. Ontbijt standaard engels en goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Somerton House in Belfast, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Somerton House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.