Hotel Ramada Encore Belfast City Centre

Hotel Ramada Encore Belfast City Centre
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ramada Encore Belfast City Centre voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ramada Encore Belfast City Centre in het Nederlands

Prima voor 1 of 2 nachten.

hansvanranst
6-9-2016

Het hotel is zeer goed gelegen. De kamer was ruim, de badkamer is echter aan de kleine kant. Tijdens ons verblijf was de kamer steeds snikheet , zelfs met het raam open en de verwarming af kregen wij de kamer niet koel , het was buiten ook helemaal niet zo warm. (kamer op de bovenste verdiep). Het ontbijt was prima , alleen tweede dag geen bonen. Wij hebben een "Romance-package" geboekt , het eten in het restaurant was voor 1 avond inbegrepen , het voorgerecht was lekker maar het hoofdgerecht en dessert viel wat tegen. Badjassen en slippers en wat lekkers waren ook inbegrepen. Prosecco en chocolade op de kamer , prosecco geen ijs en de chocolade was niet zo lekker. Wifi werkte perfect en gratis inbegrepen. Door het reserveren van een package zit de prijs wel goed voor dit hotel.

Goed hotel, niet ver van het centrum

Gonnie
18-2-2014

Dit hotel ligt op loopafstand van het centrum en van het Titanic museum. Het ontbijtbuffet is zeer goed met ruime keuze. Het personeel aan de receptie is behulpzaam en is altijd bereid om een taxi of excursie voor je te boeken. De kamers zijn vrij ruim, de badkamer had iets groter gemogen. De kamer oogt netjes en schoon, de vloer ligt echter bezaaid met enorme stofwolken. Ook vond ik overal haarspelden. In de douchecabine ruikt het naar riool en het water in de wastafel liep niet weg, wat niet erg fris was. De bedden en kussens zijn niet erg goed. Er zijn koffie- en thee faciliteiten op de kamer en een zeer goede haardroger. Er is geen kastruimte. De verwarming is zeer goed en in no time is de kamer lekker verwarmd. De wifi-verbinding in de lobby is zeer slecht, het duurt erg lang voordat de verbinding tot stand komt. Voor een stedentrip is dit hotel wel aan te raden.

Nice, clean hotel

Ben
15-5-2013

Nice hotel, close to the city centre (just a few minutes walk). This hotel, opened 2009, is quit new. The rooms are clean and spacious. Also a nice bathroom. Friendly staff also.

There one big disadvantage: POOR INTERNET!! In these times it's unacceptable. They off only wireless Internet at the lobby, not at your room. They off some wired at the rooms, but that's simply tooo slowwww.

Aardig hotel, aardige ligging

Koen
8-7-2011

Modern hotel, met moderne kamers en bar. Ligging direct naast het centrum alsmede direct bij de havens van Belfast. Aan het einde van de straat zijn diverse uitgaansgelegenheden, in het hotel heb je hier geen last van.

Keurig hotel met prima ontbijt

margreetgroen
12-2-2010

Een groot deel van dit hotel is onlangs volledig gerenoveerd. Het is een keurig hotel; modern ingericht met leuke kleine details en erg netjes en bovenal goed schoon. Het ontbijt is prima; ruime keuze qua ontbijtbuffet. De ligging van het hotel is prima; het centrum van Belfast is niet zo heel erg groot, dus ook te voet ben je zo waar je wilt zijn. Goede bedden, geen geluidsoverlast, mooi uitzicht over de stad. Toen wij er waren was het internet helaas nog niet operationeel, maar de service van de hotelmedewerkers is prima. En sowieso erg vriendelijk. Wij verbleven hier maar één nacht, maar durven dit hotel desondanks als goede keus aan te bevelen en zullen er ook zeker zelf nog eens voor kiezen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Encore Belfast City Centre in Belfast, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Encore Belfast City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Encore Belfast City Centre scoort een 7.55 uit 10 op basis van 5 reviews.