Hotel Park Inn Belfast

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn Belfast voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Park Inn Belfast in het Nederlands

Goed hotel in hartje Belfast

Roy, 4-6-2012

We hadden een kamer geboekt voor een lang weekend (do-zo) en hebben ons prima vermaakt. Hotel heeft een erg gunstige liggen t.o.v. uitgaansgelegenheden en de winkelstraten met grote shopping malls. Het hotel is nieuw en zo ziet het er ook uit op de kamers, alles is schoon en de bar bij het hotel is echt schitterend.

Enige nadeel is dat wij een kamer hadden besteld met twee eenpersonbedden, maar die hadden ze niet meer beschikbaar en hebben ze een extra bed er direct bij gezet. Bleek dat in het weekend dat wij er waren het Olympische vuur ook had overnacht in het hotel en daarvoor werd een hele verdieping vrij gehouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Belfast in Belfast, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Belfast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn Belfast scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.