Hotel Park Avenue

Hotel Park Avenue

We hebben een aantal aanbieders voor Park Avenue voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Park Avenue

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

New rooms are very comfortable

Paulo
    25-6-2009

Showers definitely need greater water pressure, as water barely drips from shower head.

Two thumbs up for the staff, very attentive, courteous, from the waiters to front desk!

Everything is perfect, except, well, they are renovating now, so power sockets didn't work in my room :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Avenue in Belfast, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Avenue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Avenue scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.