Hotel Malone Lodge

3 reviews over Hotel Malone Lodge in het Nederlands

Mooi hotel, gunstig gelegen

Lex
6-11-2014

De Malone Lodge is een prettig hotel in een rustige straat, nabij de universiteit van Belfast. Fraaie lobby, uitstekend restaurant, vriendelijk personeel. Het hotel heeft een grote eigen parkeerplaats achter het hotel, bereikbaar via een zijstraat.

Er zijn verschillende soorten kamers. Die van ons op de bovenste verdieping was tamelijk klein. Schoon en van alle gemakken voorzien. Gratis wifi.

Vanuit het hotel ben je wandelend in ongeveer 20 minuten in het centrum van Belfast.

Prima hotel voor stadsbezoek

ollie.pluis
29-3-2011

Prima hotel, ligt in leuke wijk, wel iets verder van stadscentrum af. Goed ontbijt, qua warme dingen bestel je wat je wilt en het wordt vers voor je bereid.

Mooi appartement, dichtbij het centrum in de universiteitswijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Malone Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malone Lodge in Belfast, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malone Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malone Lodge scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.