Hotel Jurys Inn Belfast

Hotel Jurys Inn Belfaststersterster

7.8Goed

Noord-Ierland, Noord-Ierland, Belfast

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Jurys Inn Belfast voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Jurys Inn Belfast

• 2019
    8Brenda03-01-2019

Mooi hotel om Belfast en Noord-Ierland te ontdekke

Het is een gemoderniseerd (verbouwd) centraal gelegen hotel! Mooie ruime kamers, het hotel ligt aan de drukste weg van Belfast maar met het raam dicht heb je hier geen last van (met raam open hadden wij hier ook geen last van maar onze kamer grenste aan de binnenplaats). Kamer is voorzien van koffietafel, koelkast en airco. Badkamer is klein maar ruime douche. Wat wij gemist hebben zijn kleine dingen zoals: wc borstel, kapstokhaakjes, meer handdoeken (dit omdat onze kamer eens is overgeslagen voor housekeeping), opbergruimte voor koffer. Kamer is netjes maar kan schoner wat ons betreft maar het is zeker niet vies. Bedden liggen heerlijk alleen vonden wij de kussens erg dik en hard. Prima verblijf!

Gereisd met partner in januari 2019

• Oude reviews

8Laura06-05-2010

Prima hotel met een ideale ligging

Het hotel ligt op nog geen 5 mins. lopen van Europa busstation (directe bus vanaf International airport) en alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

De check-in (en -out) ging soepel en snel. De receptioniste was vriendelijk.

De kamer was schoon, vrij ruim voor een 3-pers. kamer, met koffie- en theefaciliteiten. De badkamer was goed, alleen de wc achter de deur was wat onhandig. Elke dag schone handdoeken, wel jammer dat we sets van 2 kregen met 3 mensen op de kamer.. De föhn werkte niet optimaal en het kussen was een typisch smal hotel kussen. Verder was de kamer prima, al ietwat gehorig (hoorde de verschillende vrijgezellenparties terugkomen).

Het ontbijt was prima - veel keus (o.a. ontbijtgranen, brood, Iers ontbijt, koffie, thee, sap, fruit etc.)

1x in de bar fish&chips gegeten - erwtenpuree was wat droog, de patat ook en erg dik (overigens overal in Belfast).

Het hotel is aan te raden en is wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8Angélique17-10-2009

Heerlijk hotel

Dit hotel ligt zeer centraal en inderdaad ligt de oudste en mooiste pub van Belfast bijna tegenover het hotel. Ook loop je binnen 5 minuten naar het super gave reuzenrad wat bij het stadhuis staat. Een ritje in dit reuzenrad is zeker de moeite waard. De kamers waren school en mooi. Het 2-persoonsbed was wat klein, maar verder was het een prima kamer. Het eten was ook goed. Wij hadden - omdat we met een groepsreis waren - de keuze uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten en dat was allemaal prima in orde en ook ruim voldoende.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8Bert Bos31-05-2009

Prima hotel, eenvoudig maar waar voor je geld

Uitstekend ontbijt, kamers eenvoudig maar goed, eten verder niet geprobeerd, maar dat hoeft ook niet in Belfast. Zeer centraal gelegen, midden in de binnenstad, de mooiste pub van Belfast aan de overkant. Waren met 6 stellen, geen klacht gehoord

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 6Jules Winveld30-01-2009

uitstekend voor oudere (jongeren)

Hotel is goed bereikbaar en is uitstekend geschikt om Belfast te ontdekken. Lekker dicht bij het centrum en ook dichtbij verschillende pubs die tot laat open zijn (in het weekend 2:30u). Het personeel was zakelijk maar niet onvriendelijk, en het ontbijt was onvergetelijk ;-( Ook leuk waren de excursies waarvoor je je in kon inschrijven. Zo hebben we onder andere de Giant's Causeway bezocht met deze MiniCoach trips. Je vertrekt 's morgens en wordt 's avonds voor de deur weer afgezet. De kamer stelde niet erg veel voor (kamer voor drie personen) maar was net groot genoeg voor twee en had eigenlijk alles wat je voor de prijs kon verwachten. Houdt er rekening mee dat Jurys Inn net als Parkview Lodge Belfast geen reserveringen accepteert voor vrijgezellenfeesten

Gereisd met vrienden in januari 2009

0 tips over Hotel Jurys Inn Belfast

0 vragen over Hotel Jurys Inn Belfast

Hotel Jurys Inn Belfast info

• Aantal sterrenstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats