Hotel Jurys Inn Belfast

Hotel Jurys Inn Belfast
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Jurys Inn Belfast voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Jurys Inn Belfast in het Nederlands

Prima hotel met een ideale ligging

Laura
6-5-2010

Het hotel ligt op nog geen 5 mins. lopen van Europa busstation (directe bus vanaf International airport) en alle bezienswaardigheden zijn op loopafstand.

De check-in (en -out) ging soepel en snel. De receptioniste was vriendelijk.

De kamer was schoon, vrij ruim voor een 3-pers. kamer, met koffie- en theefaciliteiten. De badkamer was goed, alleen de wc achter de deur was wat onhandig. Elke dag schone handdoeken, wel jammer dat we sets van 2 kregen met 3 mensen op de kamer.. De föhn werkte niet optimaal en het kussen was een typisch smal hotel kussen. Verder was de kamer prima, al ietwat gehorig (hoorde de verschillende vrijgezellenparties terugkomen).

Het ontbijt was prima - veel keus (o.a. ontbijtgranen, brood, Iers ontbijt, koffie, thee, sap, fruit etc.)

1x in de bar fish&chips gegeten - erwtenpuree was wat droog, de patat ook en erg dik (overigens overal in Belfast).

Het hotel is aan te raden en is wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk hotel

Angélique
17-10-2009

Dit hotel ligt zeer centraal en inderdaad ligt de oudste en mooiste pub van Belfast bijna tegenover het hotel. Ook loop je binnen 5 minuten naar het super gave reuzenrad wat bij het stadhuis staat. Een ritje in dit reuzenrad is zeker de moeite waard. De kamers waren school en mooi. Het 2-persoonsbed was wat klein, maar verder was het een prima kamer. Het eten was ook goed. Wij hadden - omdat we met een groepsreis waren - de keuze uit 3 voor-, hoofd- en nagerechten en dat was allemaal prima in orde en ook ruim voldoende.

Uitstekend ontbijt, kamers eenvoudig maar goed, eten verder niet geprobeerd, maar dat hoeft ook niet in Belfast. Zeer centraal gelegen, midden in de binnenstad, de mooiste pub van Belfast aan de overkant. Waren met 6 stellen, geen klacht gehoord

uitstekend voor oudere (jongeren)

Jules Winveld
30-1-2009

Hotel is goed bereikbaar en is uitstekend geschikt om Belfast te ontdekken. Lekker dicht bij het centrum en ook dichtbij verschillende pubs die tot laat open zijn (in het weekend 2:30u). Het personeel was zakelijk maar niet onvriendelijk, en het ontbijt was onvergetelijk ;-( Ook leuk waren de excursies waarvoor je je in kon inschrijven. Zo hebben we onder andere de Giant's Causeway bezocht met deze MiniCoach trips. Je vertrekt 's morgens en wordt 's avonds voor de deur weer afgezet. De kamer stelde niet erg veel voor (kamer voor drie personen) maar was net groot genoeg voor twee en had eigenlijk alles wat je voor de prijs kon verwachten. Houdt er rekening mee dat Jurys Inn net als Parkview Lodge Belfast geen reserveringen accepteert voor vrijgezellenfeesten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jurys Inn Belfast in Belfast, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jurys Inn Belfast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jurys Inn Belfast scoort een 6.86 uit 10 op basis van 7 reviews.