Hotel Holiday Inn Belfast

Hotel Holiday Inn Belfast
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Belfast voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Holiday Inn Belfast in het Nederlands

Matig hotel

Wytse_R
12-10-2014

Bij aankomst kamer verkeerde kamer toegewezen. Daarna kamer die niet was geboekt, uiteindelijk kon de derde kamer betrokken worden. Nauwelijks excuus. Verwacht geen service. Kleine kamer en badkamer.

Onze kamer en badkamer waren schoon, maar de badkamer kon wel een opfrisbeurt gebruiken, heeft zijn beste tijd gehad. In het verleden hier veel geweest, maar hotel lijkt af te takelen. Overigens zijn entree, bar en restaurant wel up-to-date. Fitness faciliteiten zijn acceptabel. Geen extra kosten. Locatie in het centrum heeft voordelen, maar kamer aan voorzijde is lawaaierig en uitzicht voor of achter is nul. Parkeerfaciliteit op korte afstand. Wifi is goed. Winkels, restaurants en bars 'om de hoek'.

Goed hotel op 5 min. lopen van het city winkelcentrum

Pubs en restaurants in de directe nabijheid

5 min. van het bus- en treinstation

Ontbijt is veel te duur. Dat kan voor veel minder, veel lekkerder in de omgeving. Zwembad en fitnessmogelijkheden top!

Geen eigen parkeergelegenheid, wel mogelijk in nabijgelegen garage of terrein.

+ Ontbijt goed

Gunther
30-4-2008

+ Ontbijt goed. Zwembad en sauna/jacuzzi goed verzorgd.

- Lunch/dinner in hotel zéér slecht. Kamers zijn erg gehorig. In het weekend zijn er veel feestgangers die geen rekening houden met anderen. Dit hotel is geen 4 sterren waard. Spellen voor playstation kosten 5 pond p.d. Een film 9 pond.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Belfast in Belfast, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Belfast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Belfast scoort een 5.6 uit 10 op basis van 3 reviews.