Hotel Europa ****

We hebben een aantal aanbieders voor Europa voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Europa in het Nederlands

Mooie ruime kamers

Pol.jo, 5-2-2016

Mooi , netjes hotel met ruime kamer.

Stortdouche en bad. Ontbijt met ruime keuze aan eiergerechten (gekookt, gebakken, gepocheerd, scrambled, etc ).

Wij zijn in Mei 2006 hier geweest

Frank en Jolanda, 5-7-2006

Wij zijn in Mei 2006 hier geweest. Wat een luxe hotel...we hadden een superkamer, grote badkamer een super king size bed. We waren er voor de Delorean anniversary. We hebben dus van de stad zelf niet veel gezien. Het ontbijt was ook erg uitgebreid, maar je moet er wel van houden...bloedworst, bonen, eieren, spek...echt Iers dus. Er is een parkeergarage bij, maar die moet je wel betalen, maar dan staat je auto wel bewaakt.

Dit is het hotel wat tijdens ''The Troubles'' door de internationale pers gebruikt werd. Ook ex president Clinton

heeft er geslapen. Het is tevens recordhouder op het gebied van bombardementen. Tijdens de oorlog in Nd Ierland heeft men zo'n 49 keer geprobeerd het hotel op te blazen!! Dit hotel heeft een heel aparte sfeer!

Prima! Kom daar zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Europa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa in Belfast, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Europa scoort een 7.82 uit 10 op basis van 7 reviews.