Hotel Days Belfast City Centre

Hotel Days Belfast City Centre
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Days Belfast City Centre voor je op een rij gezet:

Laatste review

Het Days hotel ligt vlakbij het centrum van Belfast. Parkeren is gratis. De kamers zijn luxueus en je kunt er heerlijk eten. Maar het streven naar efficiency is doorgeschoten en bederft het werkplezier van de medewerkers en het vakantieplezier van de gasten. De voorlichting aan de balie is onder-maats. O.a.bij aankomst wordt niet gevraagd of we willen internetten, dus daarvoor moesten we weer terug naar beneden. Als je er wil eten op rekening vraagt men het kamernummer. Maar in tweede instantie kan dit alleen als we creditkaartnummer en veilligheidscode geven. Dit werd ons pas verteld toen de serveerster in paniek achter ons aanliep om deze gegevens te vragen. De gasten in het restaurant zullen wel gedacht hebben. Maar voor een bezoek aan Belfast zeer geschikt als je sfeer minder belangrijk vindt. Tja en op de 7e verdieping een fantastisch uitzicht op de stad m.n. Sandy Row. Dus sfeerloos maar wel lekker voordelig

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

12 reviews over Hotel Days Belfast City Centre in het Nederlands

Goede plek om te slapen

Mark
28-2-2011

De Days ziet er aan de buitenkant niet indrukwekkend uit en binnen is het niet veel beter. Maar de kamer was groot en schoon, de bedden lekker stevig, de dekbedden fris, de badkamer nieuw en proper, het raam kan open en de tv deed het. Anders dan een föhn is er geen franje. De ligging van de Days is prima, net aan de rand van het centrum en alles is op loopafstand. Naast het hotel is een grote parkeerplaats, 10 pond per dag, maar gasten van de Days krijgen korting (parkeerkaartje valideren bij receptie); scheelde ons 50%. Enige punt was dat de bar - net als de rest van Belfast trouwens - vol zat met dronken Ieren die midden in de nacht op zoek gingen naar hun kamer, met de nodige overlast. Dat duurde even, maar ach.....

Een prima hotel, zeker gezien de prijs, als je gewoon een goede plek zoekt om te slapen. Ik zou er geen romatisch weekend doorbrengen.

Duur parkeren!

Ina
15-8-2010

Dit is een heel groot hotel, met parkeergelegenheid erbij waar je 5 pond per dag voor moet betalen.

Op loopafstand van het stadscentrum! In het centrum kun je een busticket kopen voor de hele dag en dan reis je heel gemakkelijk en voordelig naar diverse richtingen.

Mooie hotelkamer, met goede badkamer.

Eten kan je hier prima - ruime keuze bij het diner.

Het ontbijt is matig.

Prima in orde

Sandra
19-6-2010

De kamer is vrij ruim en ok ingericht, erg lekkere douche! Groot pluspunt: gratis parkeren. Altijd fijn als je in de stad bent. De ligging is ook prima, met een minuut of 10 lopen sta je in het centrum van de stad. Het hotel is wel erg massaal met zijn 8 verdiepingen. Het ontbijt is niet erg boeiend, voorverpakte croissants en een ronduit smerig Engels ontbijt. Wel een ruim assortiment aan kazen, wat zeldzaam is in Ierland.

Aanrader

4-7-2009

Dit hotel ligt in het centrum van Belfast, op 100 meter van het Bus- en treinstation.

Parkeergelegenheid naast het hotel is voor de gasten gratis (!). Kleine, maar nette kamers. Ontbijt is voldoende voor weinig geld. In een paar minuten in hartje Belfast.

Zeer gunstige tarieven!

centrale ligging is top

susanne
13-4-2009

Goede kamers niets speciaals. er staat een waterkokertje met oploskoffie op de kamer.

ligt pal naast het busstation.

Ontbijten kost 8,99 pond dan krijg je dus een buffet met ei bacon worst en witte bonen.

er liggen diverse broodjeszaken waaronder de Subway op 200 meter afstand.

op 300 meter van "The Crown" Oudste outhentieke pub van Belfast.

aardig maar niet top

Harrie van den Abeelen
23-2-2009

Tweepersoonskamer is klein, maar netjes verzorgd. Minpuntje is het ontbreken van een koelkast en een kast waar je je kleding op kan hangen. Het Engelse ontbijt is goed verzorgd. De prijzen van het restaurant en bar zijn, zoals in de meeste hotels, zo'n 25% duurder dan buiten het hotel. Ik vond het personeel niet erg vriendelijk. Daarnaast zijn de muren dun en daardoor is het erg rumourig. De ligging is tegen het centrum aan. Het busstation ligt op 100 meter van het hotel. Nogmaals, aardig maar geen topper.

2008

Hotel ligt in centrum

P.H. Prinsen
9-5-2008

Hotel ligt in centrum. Hoofdbusstation van Belfast op 2 minuten lopen. Bovendien is daar ook een treinstation.

Een prima hotel

Katy&Martin
2-5-2008

Een prima hotel...vlakbij trein/bustation en de airportbus heeft daar zijn thuisbasis....gemakkelijker kan het niet! Hotelkamers zijn ruim en het worden supernetjes schoongemaakt!

Ontbijt...echt Schots,dus geen broodjes,maar dat was geen probleem voor ons.Winkels vlakbij...Een aanrader als je naar Belfast gaat!!

10-11 oktober hier verbleven ivm concerten in de Odessey. Prima locatie om het centrum in te gaan. Bij de receptie gaven ze hele verkeerde informatie hoe we naar de Odessey moesten gaan. Ook hadden we ontbijt geboekt maar daar was bij het hotel niks van bekend zeiden ze, erg jammer. Verders prima hotel en ruime kamers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Belfast City Centre in Belfast, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Belfast City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.