We hebben een aantal aanbieders voor Belfast voor je op een rij gezet:

Reviews over Belfast

Geweldig

Marleen,
    1-7-2018

Belfast was een heerlijke stad. Vooral met cab tours de geschiedenis van Belfast ontdekken. Met een tour de noordkust langs. In een Ierse pub een pint drinken. Kennismaken met de Ierse bevolking. Zo vriendelijk en gastvrij. Naar de botanische tuinen van de universiteit. Door de stad slenteren.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

VerraSSend BelfaSt

Di,
    7-10-2017

BelfaSt is Super voor een Stedentrip. Vliegen kan in anderhalf uur ,vanaf Schiphol ,

dan ben je in een hele andere wereld. Aardige mensen. Geweldige pubS, winkelS en vegetariSch eten. Zowel in reStaurantjeS alS in de Supermarkt. Mooie gezellige binnenstad vol met cultuur. Goed en betaalbaar openbaar vervoer. Ook is er een hop on-hop off buS. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2017

Boeiende stad met grimmig verleden

imke2307,
    2-9-2016

Wat fijn is aan Belfast is dat de stad niet erg groot is dus je kan veel afstanden tussen bezienswaardigheden te voet afleggen. Wij vonden het titanic museum interessant, maar wat het meeste indruk heeft gemaakt zijn toch de murals op shankhill road en fall's road en de hoge muren tussen de 2 wijken waar jarenlang oorlog is geweest. Het is nu "vrede" maar je merkt wel dat als je door deze wijken loopt dat het nog lang niet vergeten en zeker niet allemaal vergeven is wat er in het verleden is gebeurd.

Gereisd met partner in augustus 2016

Niet mooi, wel interessant

Lex,
    6-11-2014

Niet een echt mooie stad maar wel interessante. Een absolute aanrader is het Titanic Centre, een interessant museum over bouw en ondergang van de Titanic, die in Belfast werd gebouwd. Schokkend zijn de hoge muren tussen de protestantse (Engelse) woonwijk en de (vriendelijker aandoende) Ierse. De zogenoemde murals (muurschilderingen) zijn het bezichtigen waard.

Ook een bezoek aan The Crown, volgens velen de mooiste pub ter wereld, is aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2014

Verassing!

Rico,
    28-7-2013

Belfast is modern, er zijn wat oude dingen en je hebt niet het gevoel dat je opgeblazen wordt. Titanic hebben ze ontdekt als toeristen trekken, overal zijn er verwijzingen in de stad en het Titanic museum. Oh ja je kan er heel goed shoppen.

Gereisd alleenreizend in juni 2013
Belfast scoort een 8,5 uit 10, op basis van 27 reviews