3,5

Onvoldoende

2 reviews over Appartement Silvercliffs Holiday Village in het Nederlands

Nooit meer!!!

deep, 21-8-2009

Boekje vanonze organisatie klopt niet 4-kamerwoning bestaat niet, zeer klein ingericht. De eerste dag werden we al getrakteerd op een koude douche door een veel te kleine boiler. Een of ander muntjessysteem uit de middeleeuwen moest zorgen voor elektriciteit. Wij hadden een 4-kamerwoning geboekt en kregen een 3-kamer APPARTEMENT, uiteraard hebben we dit niet geaccepteerd. Daarnaast was ons appartement pal bij de Pub / Gokhal van het TRAYLERPARK. 's avonds deden de hooligans een wedstrijdje rennen over alle balkons van de appartementen. De medewerkers achter de balie wilden helemaal niet meewerken aan ons verzoek om een oplossing te zoeken.

Absoluut dieptepunt in onze vakantie!!

anita ungerer, 26-7-2009

Vies , oud, de derde persoon slaapt in de woonkamer, die dan ook meteen niet meer begaanbaar is. Keuken minimaal ingericht, balkon is niet te betreden. Badkamer erg armoedig en oud.

Niet gaan is ons advies.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Silvercliffs Holiday Village in Ballycastle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Silvercliffs Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Silvercliffs Holiday Village scoort een 3.5 uit 10 op basis van 2 reviews.