accommodaties Noord-Ierland met fitness

Reviews over accommodaties in Noord-Ierland

Ria van den Beemt,
    12-8-2017

Heerlijk hotel.

Vriendelijk en vrolijk personeel Hotel is schoon, lux en een perfecte ligging. Aan de rand van het centrum en op loopafstand van vele bezienswaardigheden.

Mooie ruime kamers

Pol.jo,
    5-2-2016

Mooi , netjes hotel met ruime kamer.

Stortdouche en bad. Ontbijt met ruime keuze aan eiergerechten (gekookt, gebakken, gepocheerd, scrambled, etc ).

Mooi hotel, gunstig gelegen

Lex,
    6-11-2014

De Malone Lodge is een prettig hotel in een rustige straat, nabij de universiteit van Belfast. Fraaie lobby, uitstekend restaurant, vriendelijk personeel. Het hotel heeft een grote eigen parkeerplaats achter het hotel, bereikbaar via een zijstraat.

Er zijn verschillende soorten kamers. Die van ons op de bovenste verdieping was tamelijk klein. Schoon en van alle gemakken voorzien. Gratis wifi.

Vanuit het hotel ben je wandelend in ongeveer 20 minuten in het centrum van Belfast.

Super gelegen direct naast de Giants Causeway!!

Bos,
    7-8-2013

Hotel ligt direct naast de Giants Causeway. 's Avonds als alle toeristen weg zijn kun je er vanuit het hotel zo naar toe lopen. Schitterend!!

De hotelkamer is ruim en schoon met nieuw sanitair. Ontbijt deels in buffetvorm. Het hotel ligt ± 2km buiten Bushmills.

Goed hotel in hartje Belfast

Roy,
    4-6-2012

We hadden een kamer geboekt voor een lang weekend (do-zo) en hebben ons prima vermaakt. Hotel heeft een erg gunstige liggen t.o.v. uitgaansgelegenheden en de winkelstraten met grote shopping malls. Het hotel is nieuw en zo ziet het er ook uit op de kamers, alles is schoon en de bar bij het hotel is echt schitterend.

Enige nadeel is dat wij een kamer hadden besteld met twee eenpersonbedden, maar die hadden ze niet meer beschikbaar en hebben ze een extra bed er direct bij gezet. Bleek dat in het weekend dat wij er waren het Olympische vuur ook had overnacht in het hotel en daarvoor werd een hele verdieping vrij gehouden.