Noord-Ierland

Reviews over accommodaties in Noord-Ierland

Mooi hotel om Belfast en Noord-Ierland te ontdekke

Brenda,
    3-1-2019

Het is een gemoderniseerd (verbouwd) centraal gelegen hotel! Mooie ruime kamers, het hotel ligt aan de drukste weg van Belfast maar met het raam dicht heb je hier geen last van (met raam open hadden wij hier ook geen last van maar onze kamer grenste aan de binnenplaats). Kamer is voorzien van koffietafel, koelkast en airco. Badkamer is klein maar ruime douche. Wat wij gemist hebben zijn kleine dingen zoals: wc borstel, kapstokhaakjes, meer handdoeken (dit omdat onze kamer eens is overgeslagen voor housekeeping), opbergruimte voor koffer. Kamer is netjes maar kan schoner wat ons betreft maar het is zeker niet vies. Bedden liggen heerlijk alleen vonden wij de kussens erg dik en hard. Prima verblijf!

Gereisd met partner in januari 2019

Zalig mooi park met mooi Narnia Trail.

Sofieenwim,
    19-3-2018

Hele mooie camping in het park met schitterend vernieuwd sanitair (ze waren nog bezig aan dat van de dames, maar dat van de heren was heel mooi!). Groot park met fitnesstoestellen. Narnia trail voor de kinderen. Mountainbike routes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

prima plek om te verblijven

topwals,
    6-12-2013

Goed hotel vooral gericht op zakenreizigers. Kamers ruim voldoende en goede bedden

Gereisd zakelijk in november 2013

Perfecte ligging!

Laura,
    4-6-2012

Het hotel ligt zeer gunstig. Op 10-15 minuten lopen van Europa Busstation en met 5 minuten sta je in het winkelhart. Er is een Iceland supermarkt pal tegenover het hotel en vrijwel alle bezienswaardigheden zijn te belopen.

Check-in & check-out gingen redelijk vlot. Alleen jammer dat als je maanden van tevoren een twin room boekt, die dan toch niet beschikbaar is.

Kamers waren schoon & netjes ingericht. Alles zag er nog vrij nieuw uit. We waren met vier en hadden 2 2-pers. kamers. De een normaal formaat, de ander ruim (bleek een invalidekamer). Deze kamer was vreselijk warm, al stond de air conditioning de hele dag op 16 graden. Badkamers waren netjes. Bed wat hard, maar we hebben wel goed geslapen. Mede door de stille omgeving, en dat terwijl we aan de drukke straatkant sliepen.

Ontbijtbuffet was redelijk, wel vrij karig. Maar veel kun je voor 5 pond ook niet verwachten.

Minpuntje: we werden genegeerd toen we 's avonds wat wilden eten, dus zijn weggegaan.

Overall; goed verblijf.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Echt een zakelijk hotel.

nol,
    20-7-2010

Hier verbleven tijdens een zakelijke reis.

Een goed hotel met een zeer grote bar erg gezellig.

Gereisd zakelijk in juni 2010