• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Waardering

Sorteren

Reviews over accommodaties in Noord-Ierland

Prima voor 1 of 2 nachten.

hansvanranst
    6-9-2016

Het hotel is zeer goed gelegen. De kamer was ruim, de badkamer is echter aan de kleine kant. Tijdens ons verblijf was de kamer steeds snikheet , zelfs met het raam open en de verwarming af kregen wij de kamer niet koel , het was buiten ook helemaal niet zo warm. (kamer op de bovenste verdiep). Het ontbijt was prima , alleen tweede dag geen bonen. Wij hebben een "Romance-package" geboekt , het eten in het restaurant was voor 1 avond inbegrepen , het voorgerecht was lekker maar het hoofdgerecht en dessert viel wat tegen. Badjassen en slippers en wat lekkers waren ook inbegrepen. Prosecco en chocolade op de kamer , prosecco geen ijs en de chocolade was niet zo lekker. Wifi werkte perfect en gratis inbegrepen. Door het reserveren van een package zit de prijs wel goed voor dit hotel.

Goed hotel, niet ver van het centrum

Gonnie
    18-2-2014

Dit hotel ligt op loopafstand van het centrum en van het Titanic museum. Het ontbijtbuffet is zeer goed met ruime keuze. Het personeel aan de receptie is behulpzaam en is altijd bereid om een taxi of excursie voor je te boeken. De kamers zijn vrij ruim, de badkamer had iets groter gemogen. De kamer oogt netjes en schoon, de vloer ligt echter bezaaid met enorme stofwolken. Ook vond ik overal haarspelden. In de douchecabine ruikt het naar riool en het water in de wastafel liep niet weg, wat niet erg fris was. De bedden en kussens zijn niet erg goed. Er zijn koffie- en thee faciliteiten op de kamer en een zeer goede haardroger. Er is geen kastruimte. De verwarming is zeer goed en in no time is de kamer lekker verwarmd. De wifi-verbinding in de lobby is zeer slecht, het duurt erg lang voordat de verbinding tot stand komt. Voor een stedentrip is dit hotel wel aan te raden.

Noord-Ierland scoort een 7,7 uit 10, op basis van 62 reviews