Reviews over accommodaties in Noord-Ierland

prima plek om te verblijven

topwals,
    6-12-2013

Goed hotel vooral gericht op zakenreizigers. Kamers ruim voldoende en goede bedden

Keurig onderhouden camping

hvdvoorde,
    22-6-2012

Prima camping met uitstekend sanitair. Heerlijk warm water om af te wassen en te douchen, zo warm maak je het niet vaak mee op campings! De camping ligt op loopafstand van Bushmills. In Bushmills kun je de Whiskey Distillery bezoeken. Op zaterdag- en woensdagavond is er live-muziek in The Busmills Inn. Vanaf de camping kun je met de bus (op een dagkaart GBP 5,90 p.p.) naar Coleraine, The Giants Causeways en de Carrick-a-Rede Rope bridge.

geweldig mooi hotel

Tessa,
    29-3-2012

voor een zakelijke trip hier 1 nacht geslapen.. wow luxe.. en netjes. De ligging is volgens mij prima maar omdat ik niet de stad in gelopen ben kan ik dit niet goed beoordelen.

Personeel extreem vriendelijk, omdat ik voor het ontbijt reeds aan het werk moest werd mijn ontbijt gewoon kosteloos op de kamer aangeboden.

Bedden liggen heerlijk! Uitzicht is inderdaad wel minder.

Mooie camping

Koen,
    9-6-2011

Mooie camping met schitterende plaatsen (camper), mooi en schoon sanitair. Uitstekende uitvalbasis voor bezoek aan Rope bridge en Giant 's Causeway.

ideale ligging

Iemme Barends,
    20-12-2010

we zijn 5 dagen in dit hotel geweest, het voldeed aan al onze verwachtingen. Een superbed, moderne vormgeving van de kamer, troosteloos uitzicht wat een teleurstelling was. De rest was prachtig. In Belfast is zoveel te doen, en met de trein naar Londonderry is top! Ook een bustocht naar de Causeway Bay is aan te bevelen. Tientallen kroegjes en restaurantjes op kruipafstand maken deze dagen onvergetelijk!