Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
7,5

• Onderkomen8,0
  • Activiteiten9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Wanaka Top 10 Holiday Park voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiepark Wanaka Top 10 Holiday Park in het Nederlands

2 kanten camping

Martines
13-10-2013
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8
  • Activiteiten9

De camping is ideaal voor kinderen en heeft ook veel voorzieningen voor kinderen. Uitstekende middenterrein voor tenten en camper. Ze zijn bezig met het verbeteren van de camping en nu ziet het nog gedateerd uit, maar in 2012 de prijs voor meeste progressie. !!! Sanitair en keuken zijn schoon en bruikbaar. Het heeft een van de grootste recepties in NZ. De prijs is ook hier weer meer dan in andere steden, maar ja het is een winter en zomer plaats en populair. Ook bij de kiwi;s. En je zit lekker net buiten het centrum en er meer dan genoeg te doen in Wanaka.

Gereisd alleenreizend in maart 2013

Net buiten de drukte

ronell
13-6-2010

Net buiten het centrum. Mooi aangelegd waardoor je een mooi overzicht hebt over de omgeving. Voldoende sanitair. Ruim opgezet. Zwembad, bbq aanwezig. Jaccuzi tegen betaling.

Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Wanaka Top 10 Holiday Park in Wanaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Wanaka Top 10 Holiday Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.