Hotel Lake Ruataniwha Holiday Park & Lake View Motels

9,5

1 review over Hotel Lake Ruataniwha Holiday Park & Lake View Motels in het Nederlands

Nieuwe motelkamers

Annemarie
5-11-2010

Op dit wat gedateerde vakantiepark met overwegend stacaravans staan sinds kort een aantal motel kamers. Ze beschikken over een ruime kamer, Groot bed, echt leren meubels, een leuk spa bath en mooi vrij uitzicht. Het is fijn dat het nog zo nieuw is. Helaas is er geen vitrage voor voorbij lopende buren en zijn er weinig kookmogelijkheden. Het ligt wel heel erg buitenaf t.o.v. Twizel zelf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lake Ruataniwha Holiday Park & Lake View Motels in Twizel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lake Ruataniwha Holiday Park & Lake View Motels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Lake Ruataniwha Holiday Park & Lake View Motels