Hotel Lake Ruataniwha Holiday Park & Lake View Motels

9,5

2 reviews over Hotel Lake Ruataniwha Holiday Park & Lake View Motels in het Nederlands

Fantastic room, service, view loved it all.

Faye Hughes
15-2-2014

Lakeview Motels was the most comfortable accommodation we have stayed in. We had a view of Lake Ruataniwha and the animals and birds added to the scene. A very peaceful setting. The girl on reception when we arrived made us so welcome, she went out of her way to attend to our needs.

Nieuwe motelkamers

Annemarie
5-11-2010

Op dit wat gedateerde vakantiepark met overwegend stacaravans staan sinds kort een aantal motel kamers. Ze beschikken over een ruime kamer, Groot bed, echt leren meubels, een leuk spa bath en mooi vrij uitzicht. Het is fijn dat het nog zo nieuw is. Helaas is er geen vitrage voor voorbij lopende buren en zijn er weinig kookmogelijkheden. Het ligt wel heel erg buitenaf t.o.v. Twizel zelf.

Hotel Lake Ruataniwha Holiday Park & Lake View Motels 9.5 10 2 .

Acties

Acties voor Hotel Lake Ruataniwha Holiday Park & Lake View Motels