Hotel Kingsgate Te Anau

Hotel Kingsgate Te Anau

Weer vandaag12°
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Kingsgate Te Anau voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Kingsgate Te Anau in het Nederlands

Erg basic hotel

Rinus
9-10-2011

Het hotel is erg gunstig gelegen nabij het water en het dorpscentrum is slechts 200 mtr., het hotel is verder vrij eenvoudig met vrij kleine kamers die wel schoon waren. Het ontbijt was vrij eenvoudig en gedineerd hebben we er niet omdat er in het dorp een aantal leuke restaurnts zijn. Er is gratis parkeerplaats voorhanden. Als men aleen een bed voor de nacht nodig heeft is dit hotel gezien de prijs oke.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goedkope accomodatie

ronald
1-1-2010

Kingsgate hotel is erg standaard en simpel, maar voldoet prima als goedkoper hotel als je toch heel de dag op pad bent, en alleen een goed bed wilt.

Gereisd Met partner in januari 2010
2008

Liever een ander hotel, maar het kan net!

esther
6-10-2008

Wij hebben hier 2 nachten verbleven, 2 pluspunten het bed lag goed en het was schoon. Verder kleine gehorige kamers, erg verouderd en basic.Het heeft geen uitstraling en receptie maakte niet echt een profesionele indruk, maar verder ook niets mee van doen gehad, dus niet over te oordelen. We hebben er niet gegeten, geen sfeer, en als de rest al zo verouderd is wat moet het eten dan wel niet worden? Het was een goed koop hotel dat weet ik wel maar je krijgt er ook het minimum voor houd hier rekening mee indien dit motel te boeken. e ligging tov van het water is goed, en 2 minuutjes lopen naar het centrum. Voor ons net te doen, maar zoek je iets van luxe dit absoluut niet boeken!! Maar kijk uit, waar je naast ligt zie foto bijgevoegd!

Gereisd Met partner in februari 2007

2007

Dit hotel was Kingsgate onwaardig

Cor en Els
20-3-2007

Dit hotel was Kingsgate onwaardig.Al eerder in een Kingsgate gelogeerd, prima kamers en prima service. Hier alles heel klein, kapot en we waren niet welkom op het ontbijt omdat er een bus vol voor ons was en wij maar samen waren. Heel klantonvriendelijk. er lag hier ook geen kaartje om je mening over het hotel te geven, wat in de ander vestigingen wel het geval was. de ligging was prachtig aan het meer, dat vergaoede tenminste nog iets.

Gereisd Met partner in maart 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• Afstand tot strand< 25 m

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kingsgate Te Anau in Te Anau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kingsgate Te Anau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.