Reviews over St. Arnaud

rustig en mooi gelegen

Conny
    6-4-2017

Op 100 meter van Lake Rotoiti ligt de mooie b&b van de familie Anderson. De kamers zijn sfeervol, de badkamer goed uitgerust en er is een apart lounge voor de gasten. Het ontbijt is superlekker met verse zelf gemaakte producten op tafel, heerlijk. In de mooie tuin hoor je allerlei vogels en dat is ook alles wat je hier hoort, verder is het er heerlijk stil! We hebben genoten van alle rust en gastvrijheid hier!

Heel persoonlijke B&B

Annemarie
    20-7-2010

Wij hebben hier een heel goed verblijf gehad. De al wat oudere hosts zijn zo enorm gastvrij. Ze vinden het echt heel leuk om mensen op bezoek te krijgen en geven tips over de omgeving, waar we mooi konden wandelen. Je voelt je bijna familie die op bezoek is, zo wordt er aandacht aan je besteed. Zoveel beleven zij verder ook niet denk ik. Op de kamer is geen zitje, en om nou de hele avond op je bed te zitten... Dus gingen we in op de uitnodiging om bij de hosts de avond door te brengen, dit kan natuurlijk vervelend zijn als je daar niet van houdt. We hadden hele gesprekken over politiek, natuurbeheer, het leger, enz. enz. Het zijn hele lieve mensen, het ontbijt (samen met de hosts) was ook goed verzorgd en zeker voldoende. Dus houd je van persoonlijk contact waarbij je alles van NZ kunt vragen, dan is dit the place to be. Na onze schroom vonden wij het erg geslaagd.

Goed hotel

Hans van der Velde
    16-4-2009

Alpine Lodge heeft uitstekende kamers. Het eten is goed van ontbijt tot diner. De supermarkt (winkeltje bij tankstation) is aan de overkant. Het is een prima uitvalsbasis voor wandelingen in het Nelson Lakes District.

St. Arnaud scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews