Camping Queenstown Top 10 Holiday Park Creeksyde

Weer vandaag10°-5°
Camping Queenstown Top 10 Holiday Park Creeksyde
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Queenstown Top 10 Holiday Park Creeksyde voor je op een rij gezet:

5 reviews over Camping Queenstown Top 10 Holiday Park Creeksyde in het Nederlands

Aanrader, geweldig

X
30-10-2017

Zeer nette schone camping voor campers, ook huisjes. Alle faciliteiten aanwezig en netjes. Wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Vriendelijk personeel

Frechheit!

Fam Hold
3-1-2016

Von allen Anlaufstellen hier in NZ ist das wirklich der Gipfel der Bodenlosigkeit. Für einen Parkplatz mit Stromanschluss (ja, wir sind wie die Ölsardinen aneinander gereiht - NULL Privatsphäre - beim Aussteigen aus dem Camper steht man direkt mit der Nasenspitze am anderen Camper) 55$ kassieren. Und dann kosten die gammligen Duschen noch extra? Und dass man ja um 10 Uhr draußen ist, darauf wird beim Check-IN als erstes referiert. ABSOLUTES NO-GO!

Tip top centraal

Martines
16-5-2013

De camping is ideaal, centraal, schoon, grote gezellige keuken en tv ruimte met haard.

Redelijke grote camping met kleine plaatsen, erg op elkaar. Wel heel leuk aangekleed. Aan de rand van het centrum. Schoon en voldoende sanitair. Ga in het centrum bij de Chocolate ofzo iets iijs eten! Heerlijk, grote bollen en niet te duur. Vooral de smaak goldrush en chocolade zijn aan te raden.

Creeksyde Camper Van Park is geweldig

Marianne
16-8-2009

Creeksyde camper van park ligt op loopafstand van het centrum Queenstown.

Een mooie, schone camping met vele voorzieningen, uitgeroepen tot de beste camping in New Zealand en dat klopte ook (1998), daarna nog vele malen teruggeweest.

Mooie keuken, wasmachines, dry room en zeer luxe douche gelegenheid.

De eigennaar is een Nederlander Dhr Spijkerbosch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Queenstown Top 10 Holiday Park Creeksyde in Queenstown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Queenstown Top 10 Holiday Park Creeksyde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Queenstown Top 10 Holiday Park Creeksyde scoort een 6.87 uit 10 op basis van 5 reviews.