We hebben een aantal aanbieders voor Queenstown voor je op een rij gezet:

Reviews over Queenstown

Bijzonder

Samantha
    4-4-2019

Iedereen denkt dat Queenstown heel groot is maar eigenlijk vlieg je op het mooiste en tegelijkertijd kleinste stad van Nieuw-Zeeland! Stel je verwachtingen dus bij. Verder is Queenstown een prachtige stad, maar verwacht niet uitgebreid te kunnen shoppen. Het is overigens wel een leuke plek om souvenirs voor je familie te kopen, het aanbod is ruim!

Gereisd Alleenreizend in februari 2019

Adventure capital of the world

Dominique Troisfontaine
    22-6-2018

Idyllische plek op het zuidereiland van Nieuw Zeeland. Het absolute hoogtepunt van mijn reis was een helikoptervlucht naar de top van de Remarkables. Tip: probeer de grootste schommel ter wereld (Nevis swing) & eet de beste hamburger ooit (Fergburger)

Gereisd Alleenreizend in september 2017

Leuke plaats

Patty
    22-12-2012

Leuke, gezellige plaats en prachtige omgeving. Er is een leuk centrum met winkeltjes, restaurantjes en bars. Het staat wel bekend om het uitgaan, dus het is 's avonds en 's nachts rumoerig en ook is de sfeer dan niet echt goed op straat, door de vele dronken jongeren. Overdag is het juist erg gezellig en relaxt. De omgeving is prachtig. Je kunt heerlijk wandelen langs het meer, of andere (avontuurlijke) activiteiten ondernemen. Tour naar Milford Sound is zeker de moeite waard!

Gereisd Alleenreizend in januari 2012

Queen of the south

MaschaG
    5-5-2012

De bekendste en beroemste plaats in de southern alps. Leuk, gezellig en druk. Veel excursiemogelijkheden, maar deze zijn ook duur.

Gewoon naar Glenorchy rijden tot je niet verder kan, een leuk tochtje.

Gereisd Met partner in maart 2012

Sfeervol, bruisend

Rinus
    10-10-2011

Een levendig stadje dat bij toeristen zeer in trek is en dat is geen wonder, er is een ruim aanbod aan hotels, restaurants en winkels, in het centrum zijn enkele gezellige winkelstraten en een mooie boulevard langs het meer om te flaneren. De omgeving is prachtig, naast de mogelijkheid om er aan extreme sporten deel te nemen, kan men het ook wat rustiger aanleggen, b.v. een leuke rit met een mooie historische stoomtrein naar het ten zuiden gelegen dorp Kingston of een tocht met een historisch stoomschip over het Lake Wakatipu naar de Walter Peak High Country Farm Een hoogtepunt is een tocht met een snelle jetboot door de prachtige kloof van de Shotover River. Queenstown is een plaats waar voor elk wat wils is te beleven.

Gereisd Met vrienden in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Queenstown scoort een 8,9 uit 10, op basis van 23 reviews