Hotel Panukaiki Rocks

5 reviews over Hotel Panukaiki Rocks in het Nederlands

Prachtige ligging

Rinus
11-10-2011

Het hotel ligt op aan het keienstrand van de Tasmanzee, de Pancake Rocks liggen op kleine afstand evenals de Truman Track, een kort wandelpad naar een prachtige baai.

Het hotel heeft een prachtige ligging, de kamers zijn ondergebracht in geschakelde appartementen en zijn ruim en comfortabel.

Het panoramarestaurant is nogal prijzig, maar het heeft veel sfeer, tijdens het diner heeft men een prachtige blik over de Tasmanzee en als men geluk heeft zoals wij is men getuige van een schitterende zonsondergang tijdens het eten.

Over het eten hadden we geen klachten evenals het ontbijt dat ruim voldoende was.

We hebben goede herinneringen aan deze mooie plek.

2007

Hotel is erg mooi gelegen, direct aan de beroemde Pancake Rocks (2 minuten lopen). Mooi uitzicht over zee, ja de lokatie is echt top. Mooie kamer (2 aan 2 geschakeld) dit noemen ze een villa maar is in feite een normale hotelkamer, niets bijzonders. Restaurant is zeer duur zeker gezien het feit dat ik na mijn a-la-carte-ontbijt nog honger had, ook 's avonds na een drie-gangen-diner had ik niet voldoende. Hotel en zeker restaurant zijn de prijs niet helemaal waard.

2006

Prima hotel en een super ligging

T. Meeuwsen
10-8-2006

Prima hotel en een super ligging. Was net geopend toen wij kwamen. Mooi uitzicht op de zee. Vrij grote kamers met balkon. Restaurant inderdaad vrij zakelijk. Ideale ligging voor bezoek aan Punakaiki Pancake Rocks.

Vergeleken met de andere hotels aan de westkust was dit een verademing. Wel wat duurder, maar dat was wel te merken. Troep op het strand? Dat zijn takken/bomen die door de rivieren vanuit het regenwoud naar de zee getransporteerd worden; en dat spoelt aan! De service was inderdaad wel wat zakelijk te noemen.

Maar wel vanuit het hotel toegang naar je eigen pancake-rocks (bij het visitors-centre zijn de deze rocks afgeschermd, maar hier gewoon vrij toegankelijk!). In de omgeving een fantastisch track langs de "fox-river" gelopen.

2005

Op zich een handig doorreishotel aan de lange westkust van het Zuidereiland. Maar wel een middelmatig hotel. Op zich mooi gelegen aan de kust. Maar het strand is een rommeltje en niet alle kamers hebben echt uitzicht op zee. Restaurant is middle of the road. Service zakelijk en niet meer dan dat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panukaiki Rocks in Punakaiki/Barrytown, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panukaiki Rocks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.