Reviews over Punakaiki/Barrytown

nog nooit mee gemaakt!

Conny,
    8-4-2017

Ons verblijf in het Tree House gaan we nooit meer vergeten. Het is heerlijk rustig gelegen tussen de bomen en ruim van opzet. Wij verbleven in het bovenste deel met 3 slaapkamers, een goede badkamer en een ruime woonkamer met open keuken met alles er op en aan. Op ons grote balkon zaten we lekker tussen de bomen, het balkon is gebouwd rond een boom. 's-Avonds kun je genieten van de sterren want er is geen verdere verlichting om je heen tenzij je zelf de buitenlampen aan doet dus je bent echt een met de natuur, heerlijk! Jammer dat we er maar een nachtje waren.

Goed hotel prachtig gelegen

HenryW,
    20-6-2014

Dit hotel ligt pal aan het woeste strand van de mooie Westkust. De fameuze Pancake Rocks en Blowholes op loopafstand. Kamer (via de achterkant langs een steil pad te bereiken) was behoorlijk (2 queen beds). Eten in het restaurant was erg goed, zo ook het ontbijt. De overvloed aan boterhammen meegenomen voor later op de dag.

Prachtige ligging

Rinus,
    11-10-2011

Het hotel ligt op aan het keienstrand van de Tasmanzee, de Pancake Rocks liggen op kleine afstand evenals de Truman Track, een kort wandelpad naar een prachtige baai.

Het hotel heeft een prachtige ligging, de kamers zijn ondergebracht in geschakelde appartementen en zijn ruim en comfortabel.

Het panoramarestaurant is nogal prijzig, maar het heeft veel sfeer, tijdens het diner heeft men een prachtige blik over de Tasmanzee en als men geluk heeft zoals wij is men getuige van een schitterende zonsondergang tijdens het eten.

Over het eten hadden we geen klachten evenals het ontbijt dat ruim voldoende was.

We hebben goede herinneringen aan deze mooie plek.

mooie plek

jan ,
    15-2-2011

het was een huisje heel apart het ligt op een berg en je kijkt op zee uit

bij het huisje hebben we een kiwi gezien.

waaaauw!

Esther en Maarten,
    15-10-2008

Een geweldige afgelegen locatie met op 2 min loopafstans van een prachtig afgelegen zandstrand. Een groot huis met erg vriendelijke mensen Kally en Allister die geen moeite teveel doen om het je naar de zin te maken.

Kmaer onder verdieping erg groot met complete keuken grote badkamer met alle faciliteiten wasgelegenheid.

Grote slaapkamer en een balkon met uitzicht over de west coast. Dit alles in een prachtig aangelegde tuin.

In een woord super!!!

Bedankt Kally en Allister!

Punakaiki/Barrytown scoort een 7,8 uit 10, op basis van 8 reviews