Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag20°14°

Airco
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Picton Marlborough Sounds voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mercure Picton Marlborough Sounds in het Nederlands

Betoverend uitzicht!

GGK
11-1-2010

Onze beoordeling is niet helemaal "standaard" want wij kregen met z'n vieren een upgrade naar de penthouse. En die is echt ge-wel-dig! Prachtig uitzicht door een glazen wand op de baai van de Marlborough Sounds en van álle luxe voorzien. De rest van het hotel wordt in navolging van de penthouse flink gerenoveerd maar dat was ook hard nodig. Maar na renovatie is dit een strak hotelletje met een mooi zwembad, lekker restaurant en op een pracht plek. Erg enthousiast personeel maakt het compleet. Goeie keuze!

Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Picton Marlborough Sounds in Picton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Picton Marlborough Sounds zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.