We hebben een aantal aanbieders voor Picton voor je op een rij gezet:

Reviews over Picton

rustig gelegen b&b

Conny,
    13-4-2017

Anchor Down is rustig gelegen maar wel op loopafstand van het centrum en de haven. De kamers zijn ruim en het sanitair prima in orde. Eigenaren Ian en Janet zijn gastvrij en vriendelijk en verzorgen een prima ontbijtje. Je bent ook welkom om gebruik te maken van het terras in hun mooie tuin. Dus een prima plekje om te overnachten in Picton.

Gereisd met vrienden in februari 2017

keurig

Carla en Louis,
    17-1-2016

heerlijk gegeten in het restaurant.

Gereisd met partner in augustus 2015

Ruim, schoon en modern motel

MaschaG,
    3-5-2012

De kamer was ruim, modern en leek wel nieuw.

Prima keuken en mooie ruime badkamer.

Op loopafstand van het dorpje.

Zeer aardige eigenaar en lieve huiskat.

Gereisd met vrienden in februari 2012

Gastvrij B&B

Karin,
    3-1-2012

In dit B&B wordt je gastvrij welkom geheten door Ian en Paula, inclusief tips voor activiteiten en restaurants in de stad en omgeving. Kamers zijn ouderwets, beetje Engels, en sober ingericht, maar wel met eigen kleine badkamer en bovendien zeer schoon. De B&B is gehuisvest in een mooi oud huis, vroeger van de burgemeester geweest, en daar past de inrichting dan ook bij. Beneden is er een grote guest lounge, waar je onbeperkt gebruik van kan maken. Cooked breakfast smorgens is inclusief.

Grappig detail, is dat Ian en Paula de zgn. 'muffin-club' hebben opgericht. Als je vertrekt krijg je een versgebakken muffin mee, en zij vragen jou als tegenprestatie een foto te sturen waarin deze muffin een rol speelt. Al die foto's en verhalen worden in het muffin-boek toegevoegd.

Gereisd met partner in december 2011

prachtige ligging en prima appartementen

joke pasman,
    12-2-2011

behulpzame en vriendelijke beheerder. weliswaar klein balkon maar op het terrein is een tuin met picknicktafels en palmen zodat je daar heerlijk in zon of schaduw kunt zitten met uitzicht op het meer.

enig minpuntje was de wifi-verbinding. deze werkte alleen buiten wat 's avonds in wind en kou niet aangenaam was. internationaal bellen met een telefoonkaart werkte niet met de moteltelefoon. klaarblijkelijk werd het nummer automatisch geblokkeerd.

Gereisd met vrienden in januari 2011
Picton scoort een 7,8 uit 10, op basis van 11 reviews